vineri, 23 iulie 2010

Iubiri fara remediu


Un copil îţi face întotdeauna viaţa mai frumoasă. E multă responsabilitate, dar e frumos. Am petrecut patru zile minunate în mijlocul unei familii frumoase şi mai ales, a unei fetiţe cu totul specială. Un mediu în care cuvintele "te rog" răsună atât de natural de fiecare dată şi încă atât de des.

Mulţi am uitat să lăsăm deoparte lucrurile urâte şi să luăm ca atare viaţa, bucurându-ne de cei mai apropiaţi nouă şi anume familia. Mulţi ne enervăm foarte repede din motive cât se poate de puerile şi de nejustificat. Ce contează că nu-mi place mie sucul acesta? Mulţi nu mai ştim să ne consultăm ca şi prieteni foarte apropiaţi sau ca şi familie.
Dragostea se cunoaşte foarte uşor din privire.

Dacă nu ştiaţi:
Tradafirul acesta este trandafirul iubirii şi are miros de albastru.
Jerry îl iubeşte pe Tom cât un clips; un clips pentru rufe.
Trei noi trebuie să construim un castel de nisip.
Eşti haios de mă dai jos/Eşti haioasă de mă dai joasă.

2 comentarii:

  1. Da, copiii spun nu doar lucruri trăsnite, ci și minunății!
    Zile frumoase, Ancuța!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult copiii, inocenta lor spune totul!
    O saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale