luni, 30 august 2010

Tinere talente



O voce foarte frumoasă, o domnişoară din Făgăraş de care auzisem, dar pe care nu am avut plăcerea să o ascult până ieri cand a fost difuzată pe un post local de televiziune. Melodia aceasta e minunată, deja ştiu versurile şi linia melodică pe de rost de câte ori am tot ascultat-o. Are desigur şi multe alte melodii la fel de frumoase. Adina Roşca, îmi doresc să o văd alături de alte nume mari precum Niculina Stoican, Steliana Sima, Nineta Popa, Sofia Vicoveanca. La cei 21 de anisori ai ei, are un drum lung si frumos în faţă.

Tineri talentaţi, pasionaţi şi dedicaţi, oameni de care suntem mândri. Sunt atâtea talente de care putem să fim mândri, trebuie doar să le descoperim şi să vorbim despre ele. Suntem un popor cu potenţial, doar cine nu se iubeşte pe sine nu poate să afirme acest lucru.

Sunt mândră că sunt româncă şi îmi doresc să aduc un strop de bucurie în ochii celorlalţi; să nu mai batjocorim ţara asta clipă de clipă. Sunt din păcate atâtea lucruri de care nu suntem mulţumiţi în momentul de faţă, dar măcar arta să ne îmbuneze. Atâta muncă şi răsplată puţină şi totuşi mulţi încă se zbat şi reuşesc lucruri mari. Faţă de ei să păstrăm un colţişor curat şi optimist. Vor veni şi vremuri mai bune. Am încredere. Într-o zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale