sâmbătă, 11 februarie 2012

Cu ochii pe tine


Sunt într-o fază a nebuniei.
Încerc ispite, arome,
oglindesc totul în mine.
Portocala are gust de portocală,
cârnaţul are miros şi gust de cârnaţ,
ciocolata e întotdeauna mai aromată ca niciodată...
nimic ciudat –
Dacă mă apucă păcatul plăcerii, îl duc până la capăt
altfel risc să ajung tot acolo –
 în păcatul plăcerii, doar că ajung nişte clipe mai târziu.
Ştiu că toţi ochii sunt pe mine, dar ce mai pot să fac?
De-asta m-am născut – să păcătuiesc.
Nu sunt sfânt, nu vreau să fiu – sunt un om.
Un om nebun, în nebunia lui.

Am păcătuit.

Mi-e dor de pământ, de leagănul din stele,
mi-e dor de fumul albastru al vorbelor mele.
E ca după un păcat –
ţi-e dor de soare,
ţi-e dor de pământ,
ţi-e dor de tot ce nu mai înseamnă cuvânt.

-                 -  Ce e acela un păcat?
          -   Păcatul e atunci când fac ceva ce-mi provoacă remuşcări.
          -   Aha! Remuşcări vis-a-vis de Dumnezeu?
          -   Nu? 

Nu sunt sfânt, nu vreau să fiu – sunt un om.
Un om nebun, în nebunia lui.
Dar nici oricum, nu vreau să fiu.
Am inimă, sunt un om viu.
Sunt un om nebun, în nebunia lui.

2 comentarii:

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale