luni, 26 martie 2012

Vieţi paralele


"Nu renunţa niciodată la visurile tale, doar pentru că te-au dezamăgit nişte oameni sau situaţii. Caută alte portiţe, vei ajunge să le zăreşti!" Nu ştiu dacă sună chiar aşa încurajarea de bază, dar e veridică. Doar dacă esţi sigur cu adevărat că nu mai doreşti să continui cu visul tău, atunci e bine să renunţi, altfel, caută în continuare drumul spre portiţă sau îţi va părea rău o viaţă întreagă. 
În general, dacă rămân cu frustrarea unui lucru nedus până la capât, trebuie să revin, chiar şi după doi ani, pentru a elimina frustrarea; e frustrant să trăieşti cu ea. E un gând care macină rău. Şi ce eliberare, după! Mai bine să îmi pară rău că am făcut un lucru, decât să-mi pară rău că nu l-m făcut!

Mi-e uşor să spun lucrurile astea acum, pentru că am ajuns să cred în ele. La început e mai greu, dar fiecare învăţăm din propriile experienţe, nu se poate altfel. Curajul sau lipsa lui, încrederea de sine sau neîncrederea...toate contribuie uşor, uşor! Dar fiecare lucru, la momentul lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale