joi, 23 ianuarie 2014

Dă-mi Doamne înţelepciune!


În seara asta am un sentiment profund de nemulţumire vis-a-vis de persoanele care mă folosesc în propriile interese, având în vedere faptul că am făcut parte din acele interese şi subit, fără anunţ, eşti kicked-out! Din păcate într-un fel sau altul, adevărul iese la iveală sau informaţia ajunge la urechile tale, mai bine spus. Din răsputeri încerc să nu urăsc în viaţă, dar uneori parcă te încearcă rău de tot şi procesul iertării este lung. Nu ştiu cât va dura, dar cu siguranţă va dura!... nu ura, cât sentimentul nemulţumirii faptului că unii oameni nu se folosesc de bula calităţii umane, nu şi-o ştiu însuşi.

Câţi dintre noi nu ne-am simţit folosiţi cel puţin o dată în viaţă? Cel puţin o dată! "O my God!" ar spune acum cineva cu accent Quebec-uaz şi sună exact la ţintă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale