marți, 25 mai 2010

5 bani







Azi-dimineaţă aveam nevoie de încă 5 bani ca să îmi cumpăr un ceai de la tonomat. Singură, ajunsă cu o jumătate de oră înainte de curs, nu aveam cui să cer şi să merg la un străin pe culoar chiar nu mi-e de ici de colo, aşa că am răbdat până când am uitat că vroiam să beau un ceai. Astă seară în timp ce mă îndreptam spre casă, în plimbarea de seară, am găsit pe jos 5 bani; i-am văzut cu trei paşi înainte să ajung la ei şi am pufnit într-un zâmbet până acasă. Unde dai şi unde crapă. Şi ca să fac eu o legătură aşa mai filozofică, pentru că altfel nu pot să dorm la noapte, astăzi de dimineaţă chiar căutam ceva, iar astă seară am găsit răspunsul. Câte simboluri şi câte atracţii în universul ăsta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale