luni, 24 mai 2010

Pâini cu susan





În ultimele zile am tot visat răspunsuri. Răspunsuri la ceea ce mă frământă. Posibile alternative şi încurajări. Mi-am dat seama astăzi de cum anume funcţionează inconştientul nostru. Spre exemplu, m-am trezit din somn, dar starea de visare încă era instalată şi inconştient, îmi dădeam răspunsuri pe care în mod conştient, nu le-am putut găsi şi mi-am spus "da, asta e!". Apoi, în momentul în care m-am trezit de-a binelea şi mâncam deja, mi-am adus aminte de acel moment şi nu am mai fost în stare să ajung la răspunsul acela. Nici măcar nu mai ştiam de ce anume era legat răspunsul, pentru că sunt în etapa în care caut multe răspunsuri.
Ieri dimineaţă am păţit la fel, diferenţa o face faptul că ieri, după ce mi s-a activat un răspuns, am început să-l dezbat şi conştient de îndată ce m-am trezit şi astfel mi-a rămas întipărit. Trebuie notat tot ca să nu uit, să pot face anumite legături. Tind să refulez de obicei, multe gânduri şi atunci ele dispar rapid din aria mea de analiză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale