sâmbătă, 27 decembrie 2008

Nu rujdi materialul sa vezi interiorul, cauta cu ochii sufletului!

Cat de importante sunt lucrurile din jurul nostru, fie ele cat de mici, ne-esentiale, la prima vedere sau de neinteresante!
Cat de mult conteaza ca atunci cand faci observatie cu repros altuia, sa tii si tu cont de sfat, in contextele asemanatoare!
Cat de repede trece timpul asta...
Cate, cate si mai cate...
....................
"Vede-te pe tine..." =)) cat de bizara suna expresia asta si te intrebi "Ce pizda masii mai vrea si cu asta?" Nu iti dai seama decat daca esti treaz la minte, iar astfel, iei din 'pilda' aceasta, atat cat iti trebuie, nu mai mult, ca sa ajungi la adevarul cu si despre tine! E esential ca in fiecare clipa sa realizezi ceea ce este cu adevarat important pentru tine, sa te bucuri in masura posibilitatilor de lucrurile care iti plac, sa nu negi ceea ce ti-i se pare firesc si placut... sa visezi chiar si din lucruri marunte! Indragosteste-te de ceea ce iti face placere si nu baga de seama ca celui de langa tine nu ii place, nu ii convine sau te face pur si simplu nebun! Nu toti suntem de-o seama, asa ca, fiecare cu 'pizda masii'...
Cat de frumoasa a fost astazi natura... vedeam neaua ce acoperea pamantul, si prin miscarea masinii, odata cu inaintarea pe shosea, zapada stralucea si ma fascina efectiv... erau ca niste luminite, nu stridente, care te imbiau si te linisteau! Iar soarele, atat cat mai putea straluci in gerul ce tinea vie natura, acompania toata parada stelutzelor... mirific, cu adevarat... . Firele de iarba ce stateau obosite, acoperite cu plamumioara lor, cam rece, ce-i drept, mai rasareau si ele, pe ici, pe colo, incercau sa scoata capul la lumina! Peisaje superbe care merita sa fie remarcate si valorificate in sufletele noastre, pentru frumusetea noastra!
....................
De ieri si pana astazi, a stat bunicul meu la noi (tatal tatalui meu). Cat imi este de innexplicabila treaba cu morala si critica si reprosurile masii azi! Ma rastesc, ma revolt, atunci cand ceva nu imi convine la al meu papa si mi-i se reproseaza ca de ce nu il suport, ca toata ziua il cert si ma revolt, ca ce am cu el si sa mai incetez, sa vorbesc frumos! Dar stai oliecutza, pe langa faptul ca, din punctul meu de vedere am dreptate (chiar nu il cunoasteti pe tata), mai intervine si chestia ca si el, cum prinde ocazia, il cearta pe tatal lui si ii tot comenteaza ca sa mai taca, sa vorbeasca mai incet, ca il face de rusine! Eeee, nu zau? ti-o fi rusine de tatal tau ca e om batran saracu' si munceste cinstit toata ziua cu oile lui si il dor toate? Se tine bine inca in munca lui de-o viata si crezi ca numai de gura ta are el nevoie? Poate ca are, daca o ia pe aratura sau face ceva ce din punctul tau de vedere, e nelalocul lui si atunci, clar... ii atragi atentia cum simti ca e mai bine! Da' nu ma lua pe mine cu sfaturi de care nici macar nu tii cont, ca ma lasa reci ca gheatza, zau!! Hai sa traim frumos, cum stim mai bine, fiecare dintre noi...
....................
M-am apucat astazi in sfarsit, de licenta... =)) N-am facut mare lucru, sper sa nu fie foarte grav... asa nu am nici un chef... de-asta e bine sa faci anumite lucruri atunci cand le e vremea, ca altfel cu greu te mai urnesti din loc! Lucru bun e ca totusi, nu din ignoranta am amanat licenta, ci cu bucurie ca aveam sa castig altceva in schimb si nu regret asadar nimic, doar ca acum, in vacanta asta, asa as fi vrut sa ma odihnesc mai mult si sa ma ocup serios de actoria noastra scumpa si draga... 'Peu a peu...' si cu rabdare, pentru ca 'Ce inseamna o secunda din viata, atunci cand incepi sa numeri fiecare secunda ce se scurge?'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale