miercuri, 31 decembrie 2008

Ganduri de sfarsit de an!

Ce idee sensationala i-a venit mamei mele, asa... mai in gluma mai in serios, cert este ca eu am luat-o de buna si m-am hotarat sa merg pana in panzele albe, sa strang banii necesari pentru a-mi achizitiona o pereche de role, ca cele din imagine, cu care eu, alias AncKhiy-s, sa merg la scoala in fiecare zi, ca si asa strabat 40 de minute cu pe-u-geo-t-su'l =)) ! Si atunci, nu ii mai bine o rola in picioare ca sa strabat tara in lung si-n lat? Doamne, ca tare mi-ar placea dar oare ce nebun ca mine se mai gaseste in lumea asta? Eeeee.... mai in gluma, mai in serios, pana sa plec in expeditii nationale pe role, ma limitez la trasee municipale, prin Sibiu, asta dupa ce imi achizitionez rolele dorite! Ma gandesc ca pe la sfarsitul lunii Ianuarie, sa le am, numa' bine ca da si caldura! Si eu care vroiam sa imi cumpar niste pantaloni mai scumpi asa, mai de firma cand ajungeam in Sibiu... da nu'i bai... cantarind, rolele sunt mai importante pentru mine si imi dau o satisfactie mai mare, asa ca, adio pantaloni pana prin luna februarie, aprilie cand o sa mai strang bani, si hai cu rolele!!! Uuuuu, ca deja numa' la asta ma gandesc!
....................
Astea da ganduri frumoase de anul nou, iata ca trece in curand si 2008, tula-i Doamne.... repede mai trece timpul asta! Da' noi sa fim sanatosi, in putere si sa stim ce vrem, sa ne luptam, ca restul vine de la sine! In cateva ore, mai exact 2 ore si jumatate, plec la revelion si o sa facem ravagii, prapad, vreau sa ne distram bine, sa ne imbatam (in limita bunului simt, adik nu coma alcoolica), ca doar o data in an ii Revelionul si sa avem ce povesti nepotilor nostrii =)) Ca si asa, dupa atata stres si nervi cu fitze si mofturi de Buftea din partea altora, meritam sa ne distram pe cinste astia care suntem mai cu picioarele pe pamant! O sa facem un bal cascat :)) pe cinste si o sa va arat si voua poze... shube, laibare, haine ca la tzara taica, o sa vedeti voi! Abia astept... simt o sa imi placa anu' asta la rev si nu cred ca ma insel! Sunt cativa oameni cu care vibrez bine, vorba cui o fi, si o sa ne simtim bine impreuna!
....................
Doamne ajuta, La_Multi_Ani si sa dea Domnul ca poezia din suflet, vorba unei prietene, sa nu dispara... ea da viata fiecaruia dintre noi, acolo unde exista, ca si muzica de altfel! Fiecare are ritmul sau, sa fim constienti de el si sa il valorificam cat de bine cu putiinta!
....................
Hai noroc si la mai mare, ne vedem in 2009!

Un comentariu:

  1. Vezi sa nu ninga si prin Februarie. Sau, mai rau, si prin Martie :)). Si nici cu Aprilie nu-s prea sigura. Iar luna Mai poate fi si ea capricioasa odata la 5 ani =)) Deci asteapta pana in Octombrie 2009, in anul 2 sa iti iei role. =))
    Cu revu' am intuit noi bine ca va fi bal masche'. Si da, e revelion de povestit nepotilor.

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale