sâmbătă, 27 decembrie 2008

Ce nu pot schimba, ignor!

Zi plina de stari, nervi...
Mi-am dat seama ca traiesc intr-o casa de 'nebuni'! Lucru mare e ca stiam si dinainte, adik imi dadeam seama, doar ca de data asta am spus-o cu voce tare si de o parte mi-i s-a dat dreptate, de cealalta mi-i s-a spus 'Stiam eu ca nu ne mai suporti'! Fiecare ce-o crede, important e ce simt eu si asa cred, ca e o casa de 'nebuni', in care fiecare face ce vrea, total dezorganizat, punctul meu de vedere... O singura persoana mi-a dat dreptate si mi-a promis ca va remedia situatia. O cred si am observat tendinta pozitiva intrand in actiune, asa ca merge bine momentan, astept zile mai bune!
Oamenii sunt de tot felul... azi am avut ocazia sa ies la un suc cu un tip pe care nu il stiam decat de pe mess si telefon! Parea ok tipul, doar ca putin fixist si prea nervos pe sistemul din Romania si viata, in general, prieteni si am zis ca o fi vreun impresar dintr-asta de ultima clasa, dar m-am inselat! Am vrut sa il cunosc si personal si mi-am dat seama ca e un baiat simtit, putin timid caruia nu ii place sa iasa in evidenta si care stie foarte bine ce vrea, nu se abate de la drumul lui! Are 22 de ani, e pe picioarele lui, adeptul relatiilor de durata si il cred, e neatins pana acum... Chiar mai exista astfel de exemplare in lume? Eu cred ca da, am descoperit unul si sunt convinsa ca nu ma insel!
Fatza de alte exemple care lasa total de dorit (fitzele pizdii, manele, masini bengoase ultimu' tip, cluburi de impresii, iesit la suc in miez de noapte pentru a mai trage ultimele barfe...) Sa ma C_c pe toti fitzoshii azi si maine!!!!
Ce prieteni am si eu... din ultima categorie emisa, dar ma descotorosesc eu, imi bag ceva in toti handralaii si neseriosii! Bine spunea "Codru' verde de brad", pe care o sa o cunoasteti mai incolo, ca o sa ne invartim de acum, intr-un cerc (acelasi), in care se vor afla mereu oameni de-ai artei, teatrului... pentru ca numai ei sunt cu dreptatea, adevarul si inteleg viata asta a noastra, a iubitorilor de arta!
Adio proshti si prostii, va bag undeva de unde sa nu mai puteti iesi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale