vineri, 21 ianuarie 2011

O cârpă verde

Aşa îmi vine să nu dorm toată noaptea... a fost o zi foarte frumoasă şi parcă nu vreau să închid ochii şi să pierd contactul cu ce s-a întâmplat de-a lungul zilei. Mai sunt cinci ore până la şapte când mă trezesc şi da, mi-ar fi suficiente, dar simt nevoia de a nu dormi.

Cât trăieşte, omul învaţă şi tot învaţă. Din experienţe, trăiri, întâlniri. Citeam pe blogul unei prietene că job-ul ei este o şcoală. Cât de frumos! Eu sunt încă în şcoală, dar când voi termina şi voi continua pe linia pe care am început, voi avea şi eu un job şcoală pentru restul vieţii. Sunt satisfacţii pentru faptul că în fiecare zi descoperi ceva nou, indiferent că are o latură urâtă sau frumoasă. Nu poţi vedea frumosul unui lucru până când nu ajungi să îi cunoşti părţile urâte.

Mulţumesc pentru această zi. Există un singur scop şi mai multe teme care pot naşte "dacă-uri". Ce fac eu, în acţiune, pentru a-mi atinge scopul? Cârpa verde a declanşat multe astăzi, printre noi. "Succesul e zgomotos, gloria e tăcută!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale