marți, 25 ianuarie 2011

Visând cu ochii deschişi


Sunt într-o cameră de hotel, e foarte cald şi mă simt pervertită unei lumi de lux. Nu vreau să pară nici pervers, nici imoral, dar sunt în boxeri albi ca zăpada şi într-un maieu galben, stau într-un pat mare, de două persoane, îmbrăcat în lenjerie portocalie cu ursuleţi şi trag fum de tigară din pipă, alături de o cafea dulce cu lapte. Cerculeţele pe care le suflu îmi crează senzaţia că plutesc, că totul se petrece printre nori; dar e cald, e foarte cald şi mă simt bine. Nu aştept pe nimeni, mă simt bine şi atât. Stau la mansardă, tavanul are geam şi privesc cum ninge. Încetul cu încetul tot geamul va fi nins, acoperit cu alb. Sting lumina şi mă voi odihni până dimineaţă. Dincolo de noapte e o nouă zi!

2 comentarii:

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale