luni, 22 august 2011

La ce-mi stătea capul în anul 2005



Am regăsit un text de-al meu, scris în 2005. Fusesem rugată să fac o descriere a mea pe un site de poezie şi iată ce am adăugat atunci în căsuţa respectivă:



"Nicolae Anca Rodica... e numele meu... ce reprezintă el? Ei bine... un nume ce va ajunge mare... mare de tot... atât de mare încât abia îl vei putea vedea cu lupa care măreşte de 10000 de ori. De ce de 10000 de ori? Pentru că de atâtea ori, împărţit la 0 am avut eu noroc în viaţa mea de până acum...
Toată lumea ţine la mine în aşa fel încât niciodată nu le face plăcere să fie văzuti în prezenţa mea... noroc cu mine care nu mă supăr pe ei şi mă duc acasă liniştită, abia aşteptând să-mi sparg din nou capul de la atâtea lovituri de pereţi!
Sunt foarte frumoasă, sexy... ce noroc pe capul meu că fac prezentări de modă ca să mă poată cunoaşte astfel şi restul lumii... poate primesc ceva oferte de la faimoasele agentţi de spart oglinzi...
Am o mulţime de pasiuni... nimeni nu mă intrece... fac de toate... stau, stau, stau şi iarăşi stau... unde altundeva decât pe bancă în parc, acoperită cu frunze până la frunte... până la frunte pentru că oamenii chei poate au nevoie de păr pentru a-şi acoperi golurile, iar eu le stau la dispoziţie, ca de obicei... numai că le recomand niscai petrol după, să nu cumva să îşi facă o rezervaţie naturală fără acordul legii!
Şi pentru că sunt la final, finalul vieţii mele, ţin să îţi mărturisesc că te iubesc mai presus de orice, aş face orice pentru tine, fără a mă mai uita înapoi, nu de alta, dar am rău de la întoarceri şi cum mă gândesc şi la mine... în fine, şi cum spuneam, te iubesc mai presus de orice şi îţi mărturisesc fără reţineri că nu cred în iubire... deci... trage tu concluzia..."


"Caracterul nu se poate dezvolta in liniste si pace. Numai prin incercare si suferinta se poate intari sufletul, insufleti ambitia si atinge succesul" - Helen Keller

"Pentru a masura omul, masoara-i inima" - Malcolm Stevenson Forbes

"A te teme de dragoste inseamna a te teme de viata si cei care se tem de viata sunt deja trei sferturi morti" - Bertrand Russell (1872 - 1970), Marriage and Morals (1929) ch19

"Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti" - Mother Theresa

"Dragostea construieste poduri acolo unde nu exista" - R. H. Delaney

"Educatia este abilitatea de a asculta aproape orice lucru fara sa-ti pierzi rabdarea sau increderea in tine" - Robert Frost

"Orice drog este periculos, mai putin realitatea, care este insuportabila" - Cyril Connolly (1903 - 1974)

"Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare" - Honore' de Balzac

"Sa indraznesti sa traiesti singur este un curaj foarte rar; multi ar prefera sa-si intalneasca cei mai rai dusmani pe campul de lupta, decat propriile inimi intr-o camera izolata" - Charles Caleb Colton


Astăzi îmi pare cam previzibil textul şi gândesc oare prin ce pasă a vieţii mele treceam în momentele acelea? E o reîntâlnire frumoasă cu o parte a trecutului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale