vineri, 25 septembrie 2009

Finally...

Mihail Cehov, cât te-am aşteptat…

De la începutul vacanţei mă chinui să îi găsesc scrierile care de fapt s-au dovedit a fi scriere : Curs de Arta Actorului – 54 pagini (tot ce am găsit). Poate că mai sunt, dar încă sunt enigme pentru mine. Ne-a fost recomandat la sfârşitul anului 1 universitar, să citim tot ce găsim de-a lui, fără alte detalii. Eu atâta am găsit, atâta citesc. Am încercat la trei biblioteci municipale, pe o grămadă de site-uri de unde poţi cumpăra cărţi online şi nimic, sărăcie nu glumă, cu arta asta. Chiar şi pe net găseşti date foarte puţine despre el... şi pe unde am mai întrebat, nimic…

Am găsit de curând ce-am vrut, am downloadat, mi-am listat, astă seară şi mâine citesc; 54 pagini de A4 nu e mult, deşi trebuie parcurs cu mare atenţie, nu e joacă meşteşugul ăsta. Am văzut că sunt şi exerciţii, diferite remarci, tehnici... ca pentru tinerii învăţăcei.
Piratăm tot ce putem!
Cartea de căpătâi, după Stanislavski.

Pentru mine, pentru noi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale