vineri, 11 septembrie 2009

Owner

Ieri mi s-a spus că există două categorii de şoferi: şoferi care şi-au buşit maşina şi şoferi care n-au făcut-o încă! :-) În mod cert mă aflu încă, în cea de-a doua categorie. Nu trebuie neapărat ca maşina să îţi aparţină ca să o poţi buşi, poate o nimereşti pe a vecinului care te roagă să îl duci până la supermarket, pe a mătuşii sau mai ştiu eu a cui... şi nu trebuie neapărat ca tu să fii neatentul, pentru ca farurile din spate să îţi fie trimise la paradă.

Mă rog, ideea este că deţinând trofeul numit permis de conducere, avem obligaţii în plus, zeci, sute, "n" chiar. Am eu ceva cu "n-urile" astea... Astăzi, în timp ce pregăteam o delicioasă tocană de cartofi, aud muzicuţa interfonului şi răspunzând, o voce mi se adresează: "Poştaa, aveţi un permis de conducere!" După, nu vă mai spun... singură în casă, exteriorizare!

Sper că nu sunt doar un bun bucătar :-) ci şi un bun şofer; oricum, totul se învaţă pe parcurs... deţin firele, urmează doar să leg strâns, nodurile!
Vă împărtăşesc şi chipul obosit, atâta doar, restul e pentru mine, pentru că în ziua de astăzi nu mai putem avea încredere în internet, chiar până la acest nivel!
Aveţi acolo şi data naşterii, se vede foarte bine, descifraţi corect, nu care cumva să trimiteţi cadourile într-o altă zi, nu mai e atât de entuziasmant! Urmează acum să vă dau şi adresa mea de acasă... în curând, rămâneţi aproape!
:-)
Hai, paaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale