miercuri, 5 august 2009

Palpitaţii


În această seară am auzit un "Mi-a fost dor"... apoi am simţit o mângâiere blândă pe obrazul stâng şi ochii transmiţând bucurie adevărată; unele persoane nu trebuie să facă mai mult pentru a rămâne pentru încă cel puţin câteva ore în gândurile tale şi în sufletul tău.
Obligaţii între mine şi persoana respectivă nu există, dar bucuria persoanei de a mă revedea a fost cu toate acestea, foarte mare; am simţit o forţă înexplicabilă, o dorinţă de a sta mai mult, dar şi o emoţie puternică ce mă intimida. Ştiam dinainte de a o revedea, că mă voi emoţiona...

Ne-am dori să petrecem mai mult timp alături de anumite persoane, însă conjucturile şi timpul fiecăruia sunt nişte piedici eliminate doar din când în când. Până atunci, chiar de ne e posibilă decât o revedere de câteva secunde, putem profita să ne reîncărcăm bateria necesară impulsului de a fi vii...

Cred că mai mult de cinci secunde nu ne-am întâlnit privirile şi respiraţia... cuvintele ne ridică sau ne doboară; tonul şi privirea ne dau verdictele.
Am un respect deosebit pentru omul acesta!

2 comentarii:

  1. iti daruiesc verde si tie...e clar atmosfera de nebunie in blogosfera

    RăspundețiȘtergere
  2. verdele e si una dintre culorile mele preferate... am o adevarata colectie de tricouri verzi acasa! :-)

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale