marți, 14 septembrie 2010

New day!

Un nou bebel în această lume, pe numele lui, Alexandru. Prietena mea cea mai bună a născut ieri pentru a doua oară un băieţel frumos, sănătos, la 3kg 200. Felicitări, să-i trăiască şi să-i dea Dumnezeu sănătate şi putere în creşterea celor două minuni. Vlad, Alexandru şi doi părinţi fericiţi; fiecare cu exteriorizarea lui. Pe Vlăduţ, unii poate îl ştiţi de aici. Despre Alexandru, mai încolo. :-) Ei sunt nepoţeii mei şi sunt bucuroasă pentru ei.

Am avut emoţii. Totul e bine, mulţumim lui Dumnezeu! Miercuri vine mămica acasă. Şi micuţul. Sunt în Braşov amândoi. Ieri am stat toată ziua în Braşov aşteptând vestea cea mare, după care ne-am întors liniştiti acasă. Undeva la orele 18:30, se năştea Alexandru. 13 septembrie, fecioară. Pupa maree, Oana!... prietenia noastră a început într-un fel, acum 6 ani şi continuă. Un fel amuzant aş spune. Pentru tine, pentru Ove, pentru micuţi, pentru noi!

Multă sănătate! La toată lumea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale