vineri, 9 ianuarie 2009

Pleznste sufletul...

Sa vezi si sa nu crezi, de cat de rai si 'alterati' sunt unii oameni, ca imi vine sa mor si sa zgariu peretii, asa ca in filmul "Exorcizarea lui Emily Rose" sau "The ring"... da ma intreb daca se merita lucrul asta din partea mea pentru toti tampitii si handicapatii pamantului!
Daca nu stii lua o atentionare, din suflet spusa, ca atare, imi pare extrem de rau pentru tine, esti un rahat mic si prost care se va crede in continuare mare si frumos mirositor... si sa ma scutesti, ca eu cu tine am incheiat orice discutie si relatie! Si Doamne Ajuta sa nu trebuiasca sa mai lucram vreodata impreuna, ca o sa te 'zdrobesc rau de tot, pana iti revii sau te-ai ras cu totul'; din doua, una vei avea de luat, din plin!

Esti cu funde prost ornate, claie peste gramada, radical cu par mirosind a lene si nepasare, bombeu soios, craci parfumate cu maioneza sucombata, tigle lipsa-n casa (culmea), senzatii ciudate si fire de iarba negre, prost organizate si paraginite!

Impresii bune care se schimba in timp... pacat! Cat e de surprinzator, placut, atunci cand impresiile rele se schimba!... dar viata e alta, realitatea e alta si Goooooooood, trebuie sa o acceptam ca altfel nu mai putem functiona!

Imi revin, imi revin, imi reviiiiiin!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale