marți, 13 ianuarie 2009

First day in 2009...

Ieri am avut cursurile de actorie cu 'madame'.... ne-am reintalnit dupa aproape o luna de 'nevedere'! Ne-a zambit frumos, dulce, si pentru prima oara de cand a inceput facultatea, nu a intarziat (real miracle), a venit chiar cu 3 minute inainte (m-am uitat la ceas)! De cum a intrat in clasa, i-a spus lui Dragos sa ia cheile ei de la masina, sa deschida portbagajul si sa aduca ceva plase de acolo... ma si gandeam de ce nu a adus ea ce avea de dus si mai deranjeaza lumea... oricum, era treaba ei, dar m-am prins in final: cumparase 4 pizza, 4 sticle de suc si 4 caserole de prajitura pentru noi (nu le putea aduce singura); nu ne-a putut primi la colinda si a dorit sa se revanseze! Evident ca nu era obligatoriu, nici nu imi trecuse prin cap asa ceva, dar au fost oricum, bine primite, delicioase, gustoase...
Dupa asta... mai olecutza de povesti si am trecut la treaba! Doamne, cat eram de pe langa cu totii: deci nu imi venea sa cred ca nu iesea 3, 2,1 pe inaltime! =)) parca eram tampiti la cap... in final, binenteles, cu o amenintare, doua, ne-a reusit, dar greu! Am dat un dirli apoi, conopida, care au iesit relativ bine si apoi masina de scris, la care ca vaca m-am incurcat la un moment dat, tot inainte de vreme ridicam bratele... in final insa, m-am concentrat mai mult si a iesit!
.....................
Mai tarziu a venit shoculetz pe la noi, i-am aratat improvizatia pe cele 3 teme (Umbra urmei, Dansul diamantelor neslefuite si Intalnirea regelui soare cu fratele sau), ne-a mai indrumat prin cateva idei si 'madame' a revenit la curs... A facut un coleg de-al meu interviul... cica' e pe drumul cel bun; apoi, a numit profa pe cei pentru care ii este frica la examen privind acest exercitiu... m-am bucurat enorm sa nu imi aud numele, mai ales stiind cat de praf am fost la inceput si cat de mult s-a zbatut profa sa ma aduca unde trebuia! Dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa mi-o iau in cap, in nici un caz, lucrurile mai trebuiesc inca mult, sa evolueze, in ceea ce ma priveste!
.....................
Mai tarziu, am plecat cu totii acasa, insetati dupa cursurile care ma asteptau pe pat pentru a le invata, pentru examenul de a doua zi... am purces pe jos pana acasa, simteam nevoia de aer proaspat!
....................
A fost o zi frumoasa, aflasem si ca Ivascu vine abia Sambata, ceea ce ma eliberase de un stres de prea-plin in aceasta saptamana si in plus de asta, 'madame' a fost foarte Ok... i-am cantat in final o colinda, si m-am bucurat foarte tare, am cantat foarte din suflet, cu bucurie, pentru ea! Pentru mine, ea e o femeie faina, cunoaste latura umana si te citeste rapid, face foarte multe asocieri, are j'de mii de exemple de viata, principii bine puse la punct in ceea ce o priveste... fiecare si-ar dori sa fie asa! Adevarat, e si mai zapacila asa, de fel, a si recunoscut, dar fiecare avem si parti mai putin luminoase... si eu sunt ametita cat incape, recunosc... pierd lucruri, scap din mana... si cate si mai cate! "Ana" inseamna mila, speranta; "Anca", vine de la numele de "Ana"... o fi ceva si in gena noastra, privind numele... :-) Pana una alta, "Eu cred ca o sa ne-ntelegem bine" si nici nu vreau sa ma insel, pentru ca vom mai petrece mult timp impreuna si ar fi pacat de altceva!
....................
Stima si respect, 'a la prochaine'....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale