duminică, 8 februarie 2009

Sa filozofam putin!


Sorescu - poezii si Shakespeare - povestiri! Principala tema pe vacanta, pe langa toate exercitiile elementare de zi cu zi...
Desi am ce face, parca tot mai bine era cand mergeam la facultatea aia de medicina, la etajul 4, in sala noastra draga, de dis de dimineata si pana tarziu in noapte! Mi-e dor atat de muuullt, ca abia astept sa reincepem!
.........................
Ma simt pustie, vreau sa zburd, sa dansez, sa alerg, sa fiu in varf de munte si sa respir aer rece, sa simt ca ma trec toate frumusetile si sentimentele firesti! Poate ca nu neaparat vreau sa reincepem, dar vreau macar saptamana asta, ca tot este vacanta, sa ma bucur de ea intr-un mod mai agitat, sa nu ma rablagesc de tot!
Ieri m-am trezit devreme, chiar foarte devreme, la ora 8:30 si nu am mai dormit toata ziua, pana la 3jumatate noaptea cand m-am pus obisnuit la somn! Mi-am downloadat o gramada de filme recomandate, mi-am transcris poezii de-a lui Sorescu (minunat poet), am fost la o matusa de-a mea si am iesit la oras cu o verisoara de-a mea! O zi frumoasa... o zi in care, printre altele, mi-am dat seama cat de profunda si adevarata este vorba "Frate, frate, dar si branza e pe bani!" Atata timp cat vorba e folosita in familie, intre neamuri, zau, ca e dureroasa! Am primit-o adanc si e bine ca macar mi-am dat seama cu cine am de-a face, sa stiu sa nu mai apelez la manierele tale false, prefacute!
..........................
In fine... azi! Am iesit cu o alta verisoara la teatru, am fost sa hahalim ceva si am stat de povesti; cred cu tarie ca e important sa treci prin experiente cu baieti, de tot felul, pentru ca astfel devii mai altfel, mai puternica, mai pretentioasa (exact cum trebuie sa fim noi fetele) si avem personalitate impunatoare, nu se joaca toti smecherii si putzoii cu noi! Decat cuplata de prin clasa a -VIII- a si maritata cu acelasi, mai bine prin vreo 10, cu suspine, lacrimi, nervi, bucurii si cate alte cele, pana cand sa ajungi la final la cel pe care il meriti! E greu sa treci prin viata si numai cei cu adevarat puternici, reusesc sa finalizeze traseul, mandrii de realizarile lor generale!
..........................
catralioane de oameni, catralioane de chipuri, catralioane de personalitati; unul, nu e la fel cu celalalt; o minune a lumii care trebuie sa ne placa si sa cautam sa invatam de la ea...
Prea delirez iarasi si ma iau cu filozofiile lui peste!
haidi pa si noapte buna!
Maine am intalnire cu Codru Verde de Brad si abia astept!
Imi scot si atzele... scap de ele, in sfarsit, sa nu imi mai aduc aminte de patzania vietii mele!
.........Mdaaa.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale