marți, 3 februarie 2009

nebunie...

02.02.09 .... nebunie totala!
Cate lucruri se pot face intr-o singura zi, daca exista dorinta si rabdare!!actorie, improvizatii, interviuri, dansuri in ritm de ABBA, doar ca pe sunetele celor din filmul Mamma Mia... dezmat si dezastru total!
O zi absolut de intrat in istorie pentru anul 1 actorie, Sibiu, clasa domnului George Ivascu... cate nu se nasc in momente de criza! Mai sunt 3 zile si avem examenul la actorie... una dintre temele cele mai importante, spun eu, am aflat-o abia Joia trecuta, dar concretul, nu s-a nascut decat astazi! "Auditia" lui Alexander Galin si momentele fiecaruia dintre noi, cei prezenti in examen, sunt foarte faine, fiecare si-a pus mintea la contributie in aceasta zi... Codru verde de brad, saraca, a dansat si ea cu noi, la momentul fetelor si s-a inrosit toata (deee... era cald in sala, atmosfera incinsa si era si cu un plovar mai gros)! Ma bucur ca avem profi atat de implicati si ca ne ajuta in fiece moment al nostru din aceasta facultate... cu bune, cu rele, ei sunt alaturi de noi si nu ne-ar lasa la greu in nici o secunda! Se merita fiecare secunda petrecuta acolo, in sala 42, pana la 12, 1 noaptea...
.......................
Si snururile pentru marinica... in pielicica mea... or fost si ele! La un moment dat, complet derutata pe tema mea, am vorbit cu Codru verde de brad si m-a ajutat mult, m-am linistit! Eram complet bulversata ca nu mai imi iese nimic... atatea ganduri si idei, de ma pierdusem in fals, tu-i mama ei de treaba, ca maine, adica astazi deja, avem examenul la improvizatie, ooooffff!
.....................
Momentul Mihaelei de la Auditia, e genial, cu panglica... "Honey, Honey..." si multe altele, am sa mi-i le notez in caietul meu de actorie!
Ma bucur ca proful meu de licenta de la cealalta facultate, mi-a refuzat lucrarea, ca altfel nu stiu zau cum as fi facut fata atator solicitari! Nu am aflat decat saptamana trecuta lucrul asta, era cica varza lucrarea mea si nici nu ma mir, la cat de mult timp am avut pentru a ma ocupa de ea! S-ar fi putut, e vina mea, doar ca am tot amanat si iata ca pe ultima suta de metri, nu s-a mai putut de data asta!
Da ce-i in mana nu-i minciuna si ma bucur ca am timp de actorie!
.....................
Cu dreptul inainte si cu tot ce-i mai bun, adevar si provocare, nimic mai mult, ca restul... de la sine! Profi super sunt, dorinta am, trebuie doar sa decurga totul frumooos! Deschiderea mea e mult mai mare, se simte... se poate si mai mult? Evideeent, so...
Keep fighting!
si bafta maine, Doamne Ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale