joi, 23 iulie 2009

Leapşă + bonus


Am preluat şi eu o leapşă care mi-a plăcut mai mult; am văzut o grămadă circulând săptămânile astea pe net, dintre care doar 2 mi-au atras interesul, iar pe una din ele iată că o şi aplic: 10 lucruri care nu îmi plac.
Bonus, am să ataşez o poezie în franceză pe care am scris-o anul trecut într-o perioadă în care inspiraţia francofonă era obligatorie pentru a supravieţui. Tema poeziei a fost impusă, era vorba despre un acrostih pe tema "La Rupture"!

Aşadar...
Nu-mi place:

1. că un frate mi-a dat Dumnezeu şi nu mă pot bucura de el;
2. tot ce ţine de jocuri de noroc - i-aş împuşca pe toţi cei care au de-a face cu aşa ceva;
3. să dorm;
4. să n-am nimic de făcut - îmi stă norocul;
5. tot ce ţine de prostia umană - manele, manelari, clubari, cocalari, piţipoance, etc.
6. prefăcătoria - oamenii cu o mie de feţe, lingăii, pupincuriştii, falşii, încrezuţii, etc.

Nu-mi plac:

1. oamenii care nu cunosc punctualitatea - fierb de nervi şi pentru 2 minute de întârziere;
2. persoanele care nu se îngrijesc - de apă, săpun şi câteva minute pe zi de exerciţiu fizic, se poate folosi oricine;
3. comediile cu negrii - e ca şi cum aş spune "am visat un vis";
4. politicienii - nişte mincinoşi şi profitori.

Acrostih - La Rupture

L’amour est le sentiment qui nous donne des ailes pour voler,
Aucun autre sentiment n’arrive pas sans lui.

Réfléchis quand même… soit qu’on parle de l’amour pour quelqu’un ou certaine chose,
Utopique, c’ est-a dire que ‘je suis amoureux, j’aime bien çà!’... l’amour vient et passe.
Pleurant des dizaines fois parce que tu as des déceptions, des inaccomplissements,
Tu tombes dans un cercle vicieux d’où tu n’arrives pas non plus à te relever.
Unique dans le monde, tu es-toi, laisse-toi t’aider sans regret et tu verras que
Ruptures incroyables, désillusions psychiques, moments de déclin,
Ecartés, ils seront chaque fois dans la boîte de ta vie… réveille-toi et lutte !

Un comentariu:

  1. vers l'intérieur ou des défauts de quelque nature que ce soit pour nous faire sentir plus vicieux chaque crec .. nous vous offrons notre expérience montre que, peu importe combien de souffrance ... Nous avons une dépendance à l'amour ... superbe

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale