joi, 15 octombrie 2009

Punct şi mai departe


Reggae, muzica regilor... e o muzică ce am descoperit că mă fascinează pe bune, îmi place mult! Nu vreau să spun că sunt o regină, deocamdată mă aflu la rangul de prinţesă :-) dar acum două zile, am ascultat pentru prima dată trupa "el negro". Întâmplător sau nu, pe Tvr1 cânta această trupă şi melodia pe care am auzit-o chiar m-a impresionat; e vorba despre "Ploaia". Se pare că şi reggae-ul românesc face performanţă şi ne putem manifesta mai pe limba noastră.

Cine nu a auzit de Bob Marley sau Damian Marley, fiul lui? "No woman, no cry" sau "Road to Zion"... super melodii.
Se spune că fiecare om preia câte puţin din fiecare, că sufletul lui este reprezentat de câte un element din fiecare categorie, element pe care şi-l atribuie de unul singur, în funcţie de personalitatea lui.
- dacă aş fi un instrument, aş fi xilofon;
- daca aş fi un peşte, aş fi delfin;
- dacă aş fi un animal, aş fi girafă;
- dacă aş fi o floare, aş fi floarea soarelui;
- dacă aş fi un obiect vestimentar, aş fi palton lung, până la glezne;
şi lista poate continua la nesfârşit.

Şi pentru că până acum nu eram sigură ce stil muzical sunt, iată că am pus punct: reggae!

3 comentarii:

  1. Cand l-am vazut pe calul bunicilor dansand pur si simplu pe muzica lui Bob Marley am ramas fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti recomand urmatoarele melodii: African Queen (2Face Idibia), Baby Face (Richie Spice, It's a pity (Tanya Stephens), Runaway (Gentleman). Si bineinteles mai sunt multe, dar eu le ador pe astea. Te pup, sefa mea de faculta :) NDA

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale