sâmbătă, 7 martie 2009

Da... un mare rahat!

Este ora 23:06 si maine seara avem spectacolul... ma dispera la culmea faptul ca inca nu stim la ce ora ne intalnim maine pentru repetitii! Pardooooon, ma scuzati... este 23:08 si iata ca am primit un mesaj de la marele responsabil, Adi! "Maine la ora 9 la litere. Da-ti mai departe!" Dupa ce ca e un molau, papa-lapte, interesat si rautacios, egoist, mai e si 'analfabet'! Nu vreau sa fiu rea, dar asta e adevarul!
Incepe sa ma doara tot mai tare prostia si mandria si anumite obsesii tampite ale oamenilor si nu mai pot tine in mine... am tacut o viata intreaga, desi dintotdeauna mi-am dorit sa pot vorbi si spune verde in fata! Sa nu mai vorbesc de colectivul de la facultate care el m-a facut sa ajung asa si le multumesc pentru asta... pentru ca intotdeauna am apreciat omul care spune sincer, exact ceea ce gandeste, fara retineri; in general, cei care fac asta, sunt oameni care reusesc in viata, pentru ca nu se lasa ei, calcati in picioare! Asa vreau sa ajung si eu! Multi nu sunt maturi... nu vreau eu sa ma dau rotunda, dar eu am mai terminat o facultate si sunt putin mai trecuta prin viata decat ei; oricum, nu e nevoie de studii pentru a fi un om educat si cu bun-simt, matur si responsabil, pentru ca sunt oameni care chiar fara buletin, inca, sunt mult mai responsabili decat mine... depinde de fiecare in parte; dar cu siguranta, multi colegi de-ai mei sunt imaturi, rautaciosi si toate cele, cu discutii intre ei de copii mici care isi bat joc unul de celalalt prin tot felul de mishtouri deplasate!
Am mai primit un mesaj de la ai mei colegi: "Maine la 10 la medicina!" Astept, poate in curand imi spun ca maine mergem direct la spectacol, ca nu mai avem nevoie de repetitii... Sincer, m-am cam saturat de fitze si figuri si lipsa de respect si dezinteres... Un actor nu trebuie sa fie asa!
Sunt cam rea in ultimul timp, dar pe buna dreptate... am tinut in mine prea mult si nu mai rezist, gataaa... ce ma deranjeaza, le spun, ma doare fix undeva!
...................
Sanatate si virtute!
Noi sa fim sanatosi, adik eu si cei care merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale