vineri, 6 martie 2009

Iubirea

Ieri discutam cu profa' de actorie despre dragoste, iubire, sentimente si descoperirea lor, maniera in care exteriorul trebuie sa provoace interiorul, iar tu trebuie sa te lasi patruns de acele sentimente si sa le redai intr-un mod cat mai clar, publicului!

Credinta, Nadejde, Dragoste... cele 3 cuvinte magice pentru un actor!

Ne-a citit ieri, madame Ana, cateva versete din Biblie care mi-au placut foarte mult si intamplator, cautand despre Marcel Iures pe youtube, am descoperit un filmuletz pe fundalul caruia acesta recita respectivele cuvinte din Biblie... Omul acesta e senzational, imi place tare mult si l-am vazut si la Bucuresti, intr-o conferinta pe tema "Rolul actorului", am si poza cu el! Ne spusese profa mai demult ca ne recomanda sa il analizam si am fost sa il vad la conferinta, ajungand sa ma acapareze cuvintele lui intr-un mod surprinzator de placut! Are o mentalitate si un caracter deosebit!

Cand i-am auzit vocea recitand aceste versete, mi-am readus aminte de el si de caldura cu care vorbeste in permanenta, de strictetea si simplitatea lui...

Merita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale