luni, 23 martie 2009

The final countdown...

"Zdravo, moje ime je Anca i ja sam dvadeset i dvije star" ;))
Daca tot plec in Croatia, macar sa am habar de un salut, cine sunt si cati ani am, ca sa ma pot prezenta si eu cumva mai pe intelesul lor, hiii-hii....
Astazi la ora 16:00 vom avea ultima repetitie inainte de plecare, iar deseara la ora 23:00 vom purcede cu autocarul inspre alte meleaguri; abia astept sa jungem, nu prea imi place sa calatoresc cu autocarul, am experiente nu foarte placute de genu', asa ca si numai 3 ore cu autocar, autobuz, masini de-astea mari, ma duc in nebunie! Cumva tot oi rezista eu 12 ore, mai ales fiind noapte; sper sa imi gasesc pozitia ideala pentru somn, daca nu, pe jos, pe culoarul acela ca doar nu ar fi singura data cand fac asa ceva!
Bagajul este gata, mai sunt doar cateva haine care trebuie sa mi-i se usuce ca sa le pot baga in geamantan, plus alea de baie pe care le voi baga abia deseara! Ma oftic, fir-ar sa fie, de faptul ca mi-am dat seama ca troleru meu este in Belgia si cine stie cand mai ajung eu pi-colo? A trebuit sa iau un handi de geamantan pe care nu il suport... ooooffff!
.....................
Cu toate ca saptamana trecuta a fost un calvar 100%, cu recitalul la franceza, pregatiri pentru Croatia, dramatizari printre si multa oboseala, iata ca a venit momentul mult asteptat! Hotel 3 stele, 3 mese pe zi asigurate... ce iti mai poti dori? Decat sa vizitezi si sa te simti bine!
Abia astept sa urmam atelierul acela dincolo, vreau sa vad cum este... inca putin!
....................
Deja parca nu mai am rabdare, vreau sa ajungem, sa traiesc altceva... o noua experienta; pe langa asta, va fi din nou, o saptamana de zile, 24 din 24 cu colegii de grupa! Doamne ajuta... rabdare, putere, caaaalm!
....................
M-am odihnit ceva, zilele astea, sunt relativ fresh inainte de plecare!
Acolo cica vom avea net, dar cat il voi folosi, voi vedea... pana una alta, voi folosi in continuare caietul meu personal si ne auzim dupa!
Ciaules...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale