vineri, 6 martie 2009

Freedom

Duminica spectacolul... in final, cica, intrarea este libera! Motive, nem... nu cunosc, probabil face teatrul national un efort pentru noi si suporta singuri consumurile si toate cele; nu vreau nicidecum sa cred ca nu au incredere in noi si ca vor doar sa nu ii puna pe oameni sa plateasca pentru un spectacol care poate nu le va placea! Nuu... pentru ca spectacolul nostru e foarte frumos... "Unde merg clovnii?" =))
................
Am intalnit astazi pe strada un om micut... pitic! Atata de shod si parca niciodata nu m-a impresionat o astfel de persoana, atat de mult! Era destul de in varsta, se vedea dupa parul carunt si dupa chipul obosit si patruns de ani! Avea o geanta maro, saracul mai mare si mai grea decat el, dar mergea grabit, neobosit, cu pasii fermi si privea inainte zambitor! Cu siguranta nu a uitat ce inaltime are si ca inca se mai simte... poate nu complexat, dar ciudat din punct de vedere fiziologic! Cu toate astea si el trebuie sa traiasca si m-am bucurat sa il vad atat de in forta si de vesel pe strada... e o lectie de viata si oricat de greu ne-ar fi si oricum ne-ar lasa Dumnezeu, noi avem o cale de urmat si nu trebuie sa uitam de ea!
................
Cam atat... incep sa ma simt din ce in ce mai vie, mai concreta, mai directa in exprimare! Nu mai tin in mine toate energiile, ci le dau drumul, pentru ca ai mei colegi sa stie ce imi place si ce nu, ce imi convine si ce nu... nu mai pot sa tac! Eu zic ca e bine, e ceva... va fi si mai bine pe viitor, sper, pentru ca e viata mea si nu vreau sa ma joc cu mine cum vor altii!
...............
Noctem Bonan (nu stiu daca am scris bine, dar intelegi voi mesajul)
Sa vad ce film aleg asta seara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale