marți, 31 martie 2009

Noi amintiri...

Iata-ne reveniti pe meleaguri romanesti, cunoscute... incepusem oricum sa cunosc deja si viata si locul de acolo, nu era rau, mai ales podul acesta miscator, la propriu, din imaginea atasata!
Nu are stalpi inferiori de sustinere, decat niste lanturi prinse de balustrada podului, ridicate si prinse in arcul format de firul care leaga stalpii extremi! Era foarte placut sa te plimbi si sa simti podul miscandu-se sub tine; intr-o seara, am fost cu cativa colegi (superbe cadre si pe timp de seara) si am facut ritmuri de la un capat al podului la celelalt! Minunat... daca privesti din afara podul, ti-i se pare suuper lung, insa pe ritm de dans, totul s-a petrecut rapid... si relaxant!
..................
A fost o saptamana obositoare, in care dormeam cam 4 ore pe noapte, sambata spre duminica reusind performanta de 2 ore (fuseseram cica la petrecerea studentilor participanti la festival, unde mai mult, de oboseala si de fumul pe care il inghiteam la fiecare miscare, m-am asezat frumos deoparte si am luat-o usor, cu porcii! =))... pe muzica nici ca se poate mai bine :D)
...................
Croatii merg foarte mult pe expresivitate groteasca, corporala, pe transmiteri violente, care daca sunt exprimate de un actor bun, dau foarte bine! Cei din Osijek, aveau o pregatire foarte buna pe chestia asta si m-a impresionat placut... noi mergem mai mult pe sensibilitate, nu ca nu ar fi buna, dar trebuiesc realizate amandoua, evident! Plus ca ei, fac foarte mult teatru de papusi, macar, daca nu se realizeaza pe o latura, se indreapta spre cealalta!
....................
Cei din Zagreb, veniti pentru atelierele de acolo erau atat de plini de impresii, ceva gen bucurestenii nostrii plini de fitze si care cica au pus coada la pruna! Eram cu ei in grupa la un atelier de miscare la care am participat si ne-am inteles mai greu cu ei pentru ca nu prea comunicau, erau foarte plini de ei, impresari... Cica la profa noastra croata care a tinut atelierul, ca suntem timide, noi romancele, cele care am participat la atelier! Intr-adevar, fata de ei care faceau chestii total lipsite de sens si fara continut interior, nici nu ma mir ca am preferat sa stam mai deoparte decat sa fim doar in forma, iar astfel, am lasat impresia de timiditate! Dar mai bine asa decat in faaaals!
....................
La prezentarea Romaniei, a programului pregatit de noi special pentru festival, s-a aplaudat dupa fiecare element de balet si dupa fiecare dans, iar la can-can, deja nici nu mai puteam auzi muzica de aplauzele lor zgomotoase... a fost foarte bine, au fost incantati de prezentarea noastra! Cica la ei, baletul nu se incepe decat in anul doi, iar dansuri cum am facut noi, ca Mazurca, polka, can-can, abia in anul 3 il incep! Cam ciudat, noi cum suntem obisnuiti cu un astfel de regim, ni se pare inacceptabil sa incepi baletul asa tarziu, pentru e nevoie de stapanire corporala si expresivitate la acest nivel, inca de la inceput! Oricum, fiecare scoala cu avantajele si dezavantajele ei!
...................
Mi-a placut, a fost frumos, astazi chiar ma gandeam ca imi lipseste linistea de acolo... parca aveam mai multa liniste interioara, desi programul era cam lung si cu putina odihna; de maine, aici la Sb, incepe iarasi agitatia, de data asta una nebuna, pentru ca avem atatea de pus la punct! Mi-e groaza sa ma gandesc la oboseala ce va veni, dar macar in curand vine vacanta de Paste si ma voi odihni! Abia astept insa sa pun la punct dramatizarea mea pentru examen, sa incep repetitiile... cred ca Joi va fi prima repetitie, abia astept! O sa va pove mai multe dupa!
...................
Cam atat despre Croatia; au fost si certuri si momente neplacute, dar pe mine nu ma intereseaza de ignoranja si jegul celorlalti, nu are rost... fiecare cu mucii lui si cu principiile lui, indiferent de continut!
..................
Ieri si azi m-am odihnit, am citit si m-am uitat la filme; relax...
Acuma gata, ma pun la somn!
See ya'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale