marți, 17 martie 2009

Inca putin...

Mai 5 zile si plecam in Croatia pentru Festivalul la care vom participa si in cadrul caruia vom prezenta un atelier de miscare pe elementele de balet avute la examen, apoi un dans la care a facut coregrafia chiar profa noastra, menuet, mazurca, polka, can-can... Totul trebuie sa dureze cam 40 de minute! Imi place dansul tare mult, nu iese inca foarte bine, dar vom mai exersa noi zilele astea, intens!
Din pacate, mai avem acum un recital la franceza cu zilele astea ale francofoniei de pe aici si ne mananca si asta timp destul, in loc sa ne ocupam de dramatizarile noastre... Vineri la ora 12 va trebui sa il prezentam si cred ca putem termina si face ceva frumos, doar ca ne sustragem de la altele mai importante, fir-ar! Ata e, s-a spus "DA", nu se da inapoi si in plus de asta, sincer, imi si place , nu asa in mod deosebit, nu e un Waaaaw, dar e un mini-spectacol care imi place prin actiunile lui!
Sunt atat de obosita, 3 ore am dormit ieri noapte, asa ca imediat ma pun la somn, nu ma mai intereseaza de altele! Cred ca toata lumea e super obosita la ora actuala si se gandeste macar putin asa, ca dupa plecarea aceasta in Croatia vom fi si mai varza, mai ales pentru ca fiind in alta tara pentru o saptamana, nu ne vom ocupa noi de somn pe acolo... om trai si om vedea pana la urma, dar mi-e teama putin pentru ce va urma!
Eeeee, pana una alta, recital franceza, pregatiri pentru Croatia ca a mai ramas timp putin si pantomima cica, pe Vineri... am inteles ca vine directorul "Nila" sa ne vada cum ne desfasuram si acolo!
Multe "dureri de cap", frumoase dar cam prea dintr-odata... parca nici in sesiune nu aveam atata stres!
Aaaaa, nu v-am spus... ieri a venit domnisoara noastra cu care facem 'practica spectacolului de teatru', pentru prima oara in acest semestru! Eu una o iert, caci e actrita mea de suflet de la Teatrul Radu Stanca... e un bun pedagog, imi place mult cum preda si cum abordeaza subietele si temele pe care le doreste abordate pe parcursul cursului! Daca ar veni mai des pe la noi, ar fi super... e bine si cat vine ca deee, facem lucruri foarte faine si folositoare, dar nu e suficient! Daca te apuci de un lucru si ti l-ai asumat, nu ai ce face, trebuie sa te ocupi! Nu sunt eu in masura sa o trag la raspundere... ca si actrita, pentru mine, jos palaria si deci, mi-as dori sa facem mai mult cu ea! In semestrul I nu am facut noi de multe ori cu ea, dar de fiecare data m-am ales cu cate ceva important!
La mai multe si bune!
..................
Pana una alta, Croatia... abia stept sa plecam! Vom sta in apropiere de Osijek, la un hotel de 3 stele, cu 3 mese pe zi asigurate... ne mai putem dori altceva? Daaa, sa fie bine prezentarea noastra, cel mai important lucru, dupa care, vom participa si noi la alte ateliere si vom vedea cu ce ne alegem! Impresiile, evident, mai incolo!
Dar noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale