joi, 5 martie 2009

Vine, vine, priiiimavaaaaraaaa!

........................
Afara abia a inceput primavara, dar poza mea este in contradictoriu... oricum, vremea e tot de o toamna tarzie, natura reprinde viata, vom fi mai frumosi si mai sanatosi cu fiecare zi care trece! Hai vara, haaaai...
........................
Am darul asta de a scrie o perioada, dupa care vreo cateva saptamani, pauzaaa...
Nici nu mai stiu cate s-au intamplat de cand am vazut ca am postat ultima oara! Cert e ca sunt foarte multe si as putea sa mi-i le reamintesc, dar nu are rost sa le subliniez acum pe toate! Caietul meu de actorie e partea a 2-a care imi tine evidenta!
Foarte important e faptul ca Duminica sustinem examenul pe care l-am pregatit la improvizatii la Ralea, in fata unui public larg pe care nu il cunostem de fel, decat pe cativa omuletzi acolo, care vor veni sa ne sustina! Vor fi vreo 200 de oameni in sala si emotii la fel, din partea noastra! Ne pregatim acum intens, s-a schimbat putin si regia, pentru ca am adapta-o la spatiu si la interesul mai ridicat pentru publicul larg si asteptam sa dam ce e mai bun si mai frumos, din noi!
Abia astept... Duminica, 8 Martie, orele 19:00 la Casa de Cultura a Sindicatelor din Sibiu! Bilet, 5 Lei pentru studenti, copii si pensionari, 10 Lei pentru restul categoriilor!
...................
Mi-am gasit in sfarsit si dramatizare pentru examenul de actorie pe care il vom sustine inainte de vacanta de Paste... voi fi Milady din "Cei Trei Muschetari", reprezentand scena in care aceasta ii vorbeste lui D'Artagnan, spunandu-i ca are un dusman de moarte pe care daca o iubeste, il va omori.
...................
Program foarte incarcat, oboseala, dorinta de culturalizare in privinta filmelor... nu stiu cand le imbin frumos pe toate, dar trebuie! Avem de pregatit pentru 23 martie si programul de Atelier pe care il vom sustine in Croatia si O my God, cat avem de lucru si acolo! Timp este pentru toate daca exista placere si dorinta... incet si cu grija! Sper ca lucrurile sa mearga bine in continuare!
...................
Pe plan sentimental, stau in plop, pentru ca in continuare, nu sunt multumita de tipul acesta, Alex care imi da tarcoale... il suspectez de faptul ca isi pune amici sa ma sune cu numere necunoscute, pentru a vedea cum reactionez! Pana acum, m-au contactat un Cosmin si un Alin, dar bine-nteles ca i-am bagat in pizda mamii lor, ca oricum nu ma intereseaza conversatiile aiurea in tramvai cu toti idiotii care nu au cum sa isi foloseasca timpul, dar e chestia de respect! Oricum, am incetat a mai investi ceva, pentru ca nu are rost! Si oricum suntem la distanta, ne vedem poate o data la doua saptamani si asta pentru maxim o ora... Ma enerveaza si intrebatul lui, "Ce mai faci" pe care mi-l adreseaza in fiecare zi in mesaje! Draga, chiar te intereseaza ce mai fac sau e un simplu mare cacat ceea ce intrebi tu acolo? Nu stiu daca am de gand sa ii spun toate lucrurile astea, dar in mod cert, ma doare fix undeva, undeva-ul acesta aflandu-se departe rau, intr-o alta lume pe care nu o cunosc si deci, nici nu ma afecteaza catusi de putin! Dragostea e ceva subtire, o fasiutza firava si nu vreau sa o distrug pe investitii care nu merita!
...................
Sa stiti ca imi place tot mai mult viata asta, desi in mare parte, ea ne ofera doar neplaceri si suferinte... nu, nu sunt pesimista, sunt chiar f optimista, uneori chiar enervant de optimista, dar e un optimism impus, pentru ca de fapt, in sufletul meu, stiu care e realitatea! Cred ca e vorba doar de stimulare si auto-stimulare pentru ca ma ridica!
...................
Astazi a fost baba mea; cam urata vremea de dimineata, a si plouat cu ceva grindinutza, dar pe la amiaza, in jurul orei 17:00, a dat soarele si a fost asa de frumos si caald, iar seara, atat de placut afara... Mi-a placut babutza, sa fiu sanatoasa!
...................
Ma pun la un film, hai, noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale