sâmbătă, 16 mai 2009

Energii

In sfarsit o noua zi in care am petrecut 15 ore la scoala, de la 09:00 pana la 00:00! Am avut decat o singura ora pauza de masa, de la 14:00 pana la 15:00, dupa care din nou, tot lucru!

Chiar de mult nu am mai stat atat de multe ore la scoala si a fost atata de bine... am avut balet mai intai, pentru 3 ore si am reluat elementele noastre de balet, can-can-ul si dansul contemporan de mai multe ori, dupa care pe melodiile de la "Saint-Saens" - The carnival of the animals, am improvizat dansuri pentru cuc si pentru schelet, deocamdata, urmeaza mai incolo si celelalte animale! Apoi am avut canto si am primit o melodie foarte faina din "Mizerabilii" - On my own, pe care va trebui sa o interpretez vocal, de una singura pentru examen! Am niscai emotii ca e foarte puternica melodia, dar exersez!
Les Miserables - On my Own!

Pantomima pentru inca 3 ore, am facut incalzirea, am reluat mersurile si mersul pe zid, dupa care fiecare pereche a repetat momentul pentru examen!

Iar la actorie, de la 18:00 pana la 00:00, sase ore in care am resimtit energia aceea de care aveam cu totii nevoie! E greu cand un profesor pe care il apreciezi si care face treaba excelenta, e si actor si incepe repetitiile pentru un nou spectacol; asa s-a intamplat la noi si timp de o luna nu o mai vazusem pe profa asta la scoala, decat pe colega ei care venea sa lucreze cu noi in locul ei!
Diferenta... colosala; Vine codru verde de brad cu energie si cuvinte care sa ne motiveze si se vede frate munca nu gluma! Nu o critic pe cealalta profa, dar ce am lucrat intr-o luna cu ea e nimic pe langa ce am construit impreuna in doar sase ore! O joaca folositoare pentru lasatul liber al imaginatiei si al exprimarii fara retinere!
E adevarat ca si ce ne-a explicat profa cealalta si ne-a tot filozofat pe acolo si-a pus amprenta asta seara, pentru ca si energia si miscarea vine tot prin adevar, dar trebuie si o altfel de energie ca a codrului verde de brad, ca mult mai mult ajuta si te motiveaza!
O mai vedem luni dupa-masa tot la ora 18:00, va avea liber si vrea sa lucreze cu mine si partenerul meu de dramatizare... abia astept, deja tot la asta ma gandesc! e super, pentru ca in primul rand ne da niste teme incitante pe care trebuie sa le rezolvam singuri, asa cum se nasc ele, liber, dupa care mai incercam si tot asa, pana construim variante finale! Ca de fapt actoria asta e... libertate in exprimare si miscare, prin adevar!

Cat de mult conteaza personalitatea omului... daca vorbim despre un om pentru care gandul e mult mai important decat actiunea, analizarea mai presus de impuls (comparand comportamentul celor doua profe fata de noi la curs), imi dau seama ca ritmul va fi mai moale intotdeauna si datorita faptului ca un om prea analist ajunge sa inhibe si se pierde energia, dorinta!

Talentul si maiestria niciuneia nu vreau sa il umbresc, fiecare isi stabileste propria metoda de pedagogie, in functie de cea pe care o considera cea mai pe masura cu personalitatea ei si e bine ca le avem pe amandoua ca profe, ca mai cadem dintr-o extrema intr-alta cu ele si e important sa reusim sa facem trecerea de la una la alta si sa facem ceea ce trebuie, cat trebuie! Si oricum, una se ocupa de noi pe partea de adevar, iar cealalta cauta sa ne exploreze energia de care dispunem pentru a construi pe linia aceasta!

O zi care s-a sfarsit la o pizza si un ceai cald, ca inca am amigdalele inflamate rau, abia inghit si vorbesc! Pe la 01:30 am ajuns acasa, ma pun acum la somnic, e aproape 02:30 deja!

Cu siguranta voi visa frumos la noapte, am toate motivele din lume!
Pupici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale