joi, 28 mai 2009

I just wanna be Okay...



O zi plina inceputa in forta cu patru ore de miscare de curgeau sudorile din toate cotloanele... insa m-am trezit pe melodia "I just wanna be okay" si totul a fost perfect astazi, mi-a rasunat de peste tot okay-ul asta toata ziua, inspirandu-ma mai mult ca niciodata!

Nu am mai fost de mult timp atat de activa fizic si intelectual... o zi in care s-au melanger-at multe! Miscare multa, a fost un workshop tinut de Niky Wolcz, cel mai bun actor "produs" de o scoala din Romania, declarat la ora actuala, dar care preda la Universitatea din Columbia, New York, fiind asistentul lui Andrei Serban! Genial, a fost un workshop de patru ore in care am transpirat, m-am inspirat, am simtit si m-am eliberat! Atat de multe exercitii de actorie si pantomima... am profitat de fiecare bucatica si o sa imi notez imediat cateva elemente pentru a ma folosi de ele!

Au urmat apoi cateva ore bune de poezie cu un profesor de la Bucuresti, in care s-a lucrat cu fiecare in parte si mi-a placut ca mi-am dat drumul si a fost bine... evident, mai trebuie lucrat, aprofundat si bine cimentat in asa fel incat sa fie si mai bine!

Iar pe seara, am tras o rapaiala buna in tot corpul... am ajuns leoarca acasa! A inceput Festivalul International de Teatru de la Sibiu si am fost la ora 22:00 sa vedem super mega premiera "Metamorfoze", dar din pacate a inceput ploaia atat de urat, incat spectacolul s-a suspendat si dupa o jumatate de ora de stat in ploaie, am ajuns pana la oscior de uda, acasa!

Dupa ce dormisem ieri seara 10 ore si dupa o trezire atat de in forta pe "I just wanna be Okay", ziua a functionat perfect!

Odihna+trezire de poveste=Zi reusita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale