sâmbătă, 23 mai 2009

Listele vietii

Atat de multe lucruri importante si obligatorii avem de facut in fiecare zi... si asa o lista lunga am de facut in momentul de fata, pentru zilele ce urmeaza; de unele va trebui sa ma tin zilnic, de altele merge si o data la doua zile tinut, dar in principiu, responsabilitatile au crescut in ultimele zile si cum sunt si foarte obosita, incep sa mai uit din ele si ma trezesc cu o zi inainte ca am de facut aia si aia si aia...!

Asa ca neaparat trebuie sa intocmesc o lista! Greeeeu, dar trebuie gasit acel impuls al placerii care sa ne ajute sa ducem la bun sfarsit zinic, toate cate avem de facut, din timp! Nu ca nu ar exista acel impuls, nici nu vreau sa ma gandesc, doar ca atunci cand intervine si oboseala, eu personal mai pierd din entuziasm... e inevitabil :-)

Deocamdata am conceput o lista cu 10 puncte, fiecare avand de la 2 la 4 sub-puncte... si fiecarui sub-punct i se atribuie de la 10 minute pana la ore intregi, depinde de punct si sub-punct! Si unele trebuiesc reluate sau continuate, zilnic!

Cum e vorba aceea? "nu dispera, ia sticla si bea!" Eu nu voi face acest lucru, daca beau cu siguranta voi ignora lista, transpusa fiind intr-o lume ireala si de prost gust... dar imi propun concentrare, consecventa si perseverenta! De la un timp incoace, am fost destul de dezorganizata asa, le luam in functie de timp si de aduceri aminte, pe ultima suta ca majoritatea de altfel, dar cred ca cel mai corect si civilizat si moral pentru mine insami, e sa fac lucrurile putin mai mult asa... ca la carte! Numai astfel obtinem performanta dorita si satisfactiile!

Intotdeauna am cautat sa fac lucrurile cat mai bine cu putiinta si cu placere, pentru ca altfel ce rost mai avea? Pierd timpul degeaba daca nu ma concentrez in mod corect la ceea ce am de facut, iar timpul costa viitorului meu! Nu toate sunt perfecte in fiecare moment, dar incercare si dorinta exista!

Nimeni nu ne poate transmite energia si impulsul de care avem nevoie, e necesara dorinta noastra proprie de a prelua respectiva energie si de a o prelucra mai departe prin propriul filtru sau sa gasim singuri acea energie necesara motivarii si luptei noastre pana la capat!

Rezultatul? Il putem vedea si dupa o viata intreaga; cat timp suntem corecti fata de noi si muncitori, satisfactiile apar si toate acestea duc la marea finala cu un singur castigator care esti tu, suntem noi, sunt EU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale