vineri, 1 mai 2009

30 Aprilie 2009








30 Aprilie?

Dupa ce ca imi revin neincetat zeci de momente in care am fost pusa greu la incercare in perioada 1 Octombrie 2008 - zilele noastre, voi avea inca o zi intensa de retinut; 30 Aprilie 2009.
O zi in care sufletul meu a fost pus la incercare prin dorintele ei de a se exprima fata de o anumita persoana. Numele ei? Ana simplu; numele meu, Anca, stiu ca vine din ebraica daca nu ma insel, dar cu siguranta stiu ca se trage din numele de Ana care inseamna mila, speranta; poate ca legatura numelor inseamna ca avem multe in comun si ca ne potrivim ca si atitudini, caracter, am putea fi poate prietene foarte bune. Problema tine insa de alte atitudini, ale fiecareia, pana in momentul in care ieri am lamurit in mare, anumite chestiuni.

Fiinta umana e capabila sa inteleaga multe, sa accepte multe, mai ales in situatiile in care nu ai alte optiuni pentru ca stii ca alte optiuni nu sunt potrivite lucrurilor pe care doresti sa le intreprinzi si ca daca le aplici, vei avea de pierdut propria ta persoana si increderea in ceilalti. Nu am tinut cont mult timp de aspectul acesta, desi eram constienta de existenta lui; la teorii nu ma intrece nimeni :)

Sa spunem ca ieri am fost putin luminata si ca mi-au fost deschisi ochii putin mai mult decat erau pana atunci; daca fata de un anumit grup a ajuns sa ma doara fix in... macar fata de ea, Ana, sa nu ma mai doara. E o persoana despre care am ajuns sa cred ca conteaza mai mult decat altii 12 si de ce fiu vizibil retinuta?

"Daca lovesc, nu o fac cu rea intentie, o fac pentru a ridica"; haha si dada... stiu; m-ai lovit destul in perioada in care nu mi-am dat seama si imi spuneam "ce p.... masii mai vrea si asta?" Acum regret aceste cuvinte, pentru ca oricum mi-am dat seama de ceva vreme ca asa este, doar ca pe parcurs intervenisera si altele!
Mi-am spus oful ieri, nu 100% pentru ca am ajuns din nou sa ascult mai mult decat sa vorbesc, insa in final eu am preferat lucrurile asa, nu mai conta. Cuvintele m-au ajutat destul. Nu mai conta nici trenul de Fagaras pe care trebuia sa il prind, nici faptul ca stateam de o jumatate de ora de vorba, importanta era eliminarea tensiunii dintre A. si A. Daa, polii de acelsi fel se resping, insa doar in teorie... daca fortezi situatia, polii se pot si atrage!

Incredere mai multa in mine pentru ca asta ma trage mult in jos, e cazul sa ma impun si eu si sa ma las purtata de anumite trairi, nu sa fug de ele si sa le ascund. Cand imi castigi increderea ca si om, vei descoperi ca le am; pana atunci, nepasarea isi spune cuvantul in privinta acestor atitudini!
Asta am cautat draga Ana, sa obtii aceasta incredere din partea mea; "Nu incerca sa schimbi omul, pentru ca numai in situatii de constrangere, el singur se va schimba si poate nici macar atunci!", imi spuneai. Corect... nu incerc sa schimb pe nimeni sau daca am vrut vreodata, uite, incetez a mai face lucrul asta! Fiecare pasare pe limba ei piere si sanatate!

Sper din suflet ca dintre mine si tine sa dispara firicelele de praf...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale