sâmbătă, 2 mai 2009

O privire in noi




Sfarsitul lumii… 21 Decembrie 2012!

http://www.deathclock.com/ un site care, introducand datele tale, iti va spune ziua in care vei lua coltu’ pentru a merge sa iti vezi prietenii din lumea de dincolo!




In mod normal, ar trebui ca toata lumea sa primeasca drept raspuns aceeasi data: 21 decembrie 2012, conform calendarului mayas; eu am primit drept raspuns, 31 Iulie 2065 cu regim normal, insa prima data, cand am introdus regim sadic, mai aveam doar 16 ani de trait, adica prin 2025… la revedere drag popor de pe pamant! Sunt mai sadica de felul meu, ceea ce ma agata mai mult de prima varianta la care apelasem, deci, profitati de mine cat mai aveti timp!
................
Si ca sa revenim la ordinile zilei, va anunt ca nu ma las eu pana nu depasesc suta’ ;))
Drept e oare ca omul sa se stinga de pe lumea asta?

Vreau sa traiesc cat m-or tine toate… sa ma bucur de soare, de apa, de mirosul firului de iarba, de lacrima dorului de pe obraz, de gadilitul in talpa, de soaptele dulci si-amare, de privirea ochilor tai (…).

Vreau sa mai rad, sa alerg, sa simt bataia vantului vajaindu-mi urechile obosite de trecerea timpului, vreau sarutari (…).

Vreau sa ma ingrop in frunzele galbene-rosiaticei ale toamnei, vreau mirosul ploii sa imi inunde narile (…)

Vreau sa simt inca lumea ca fiind a mea, cu tot ce are ea mai bun, mai rau si mai curat…

Vreau sa stiu, sa cunosc, sa duc mai departe…

Vreau sa ating norii, sa ma scald in spuma lor batuta; vreau sa zboor (…)

Vreau fundul oceanului, varful Everestului si tinutul Ierusalimului…

Vreau un eu, un tu si un noi (…)

Vreau atingerea “golului”, tremuratul gandului…

Vreau.

2 comentarii:

  1. Anca, vrei aproape tot :-)
    Asa se face ... esti un exemplu :-)

    Bine te-am gasit.
    Multumesc pt sfat ;-) (am gasit randurile / gandurile la mine pe blog)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, macar stim pentru ce traim si "irosim" secundele din viata noastra!

    Bine te-am gasit si eu, multumesc pentru cuvinte!

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale