miercuri, 29 aprilie 2009

Unul, pentru toti!

Lasa tigarea, s-ar putea sa te arzi; fumul nu iti face bine nicicum, si ai putea avea mari probleme de sanatate mai tarziu. De ce arunci sanatatea si banii pentru un lucru care creaza viciu? Nu iti place sa ai degete frumoase, carnoase, sanatoase? Vrei tot culori amestecate sub tot felul de forme scarboase care creaza mirosuri neplacute! Dai mana in fiecare zi cu prieteni de-ai tai, cu persoane importante… nu ti-e rusine sa le dai jegul tau? Tie personal iti place sa fii jegos? Cu ce drept tu, imi dai mie, nefumatorului, bacterii? Ca tie iti place sa te lafai printre ele, problema ta, dar pe mine scuteste-ma de acesti paraziti!

....................

Nu-ti voi spune ca fiecare tigara iti reduce viata cu 2 minute, pentru ca in nenumarate randuri fumatorii, multi dintre ei inraiti chiar, au dus-o mai mult decat ceilalti! Dar igiena ta e mai importanta si aspectul mainilor la fel! Cat de mult ai ajuns sa te respecti!

.....................

Aaa, si sa nu ma iei cu: “eu fumez cu stanga, tocmai pentru a nu le transmite prafurile mele celorlalti, atunci cand dam mana.”. Tu nu iti impreuni niciodata mainile, nu le ai niciodata reci si vrei sa te incalzesti putin, moment in care iti iei mana stanga in palma dreapta sau invers? Nu pui mana pe mobil cu mana dreapta, dar si cu cea stanga?Nu crezi ca microbii tai se transmit si prin aer? Si uite asa, orice ai face, si eu nefumatorul, ma intoxic cu toxinele tale...

Parerea mea, RUSINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale