joi, 25 iunie 2009

I - A - S

Prima zi dupa atata amar de vreme in care ma trezesc dupa cum vrea inimioara mea; a fost ciudat insa sentimentul faptului ca nu mai trebuie sa merg la facultate. Prima zi de vacanta; am ajuns si la Fagaras de vreo ora, nu mai fusesem acasa de mai bine de o luna... cu programul nostru nici sa respiri nu mai e timp, ce sa mai vorbesc de mers acasa!

S-a incheiat totul cu bine... un an despre care spun ca a fost cel mai frumos, cel mai zbucimat, cel mai stresant si cel mai enervant an din viata mea! Un amalgam de sentimente si trairi pe care le-am iubit sau le-am urat, dar care mi-au colorat zilele. Am incercat sute de ganduri si trairi despre care nu credeam ca le voi incerca vreodata; silita de imprejurari sau cu dorinta descoperirii lor, ele au fost initiate in mine.
Am impresia ca totul a durat decat o zi si o noapte. O perioada in care fara adaptare si conformare la sistemul educational artistic, nu se putea! Greu la inceput, se cer atat de multe... si pentru ca descoperi abia pe parcurs sensul si rostul acestor cerinte, iti dai totusi seama in mare, de motivul cerintelor; indiferent daca ele ti se potrivesc sau nu, trebuie doar sa le aduci la tine atat cat esti tu. Important e ca raspunsul il gasesti in timp si te poti mobiliza mai bine, tot in timp!

Vor fi 3 luni de pauza artistica impusa, dar vor fi 3 luni de munca artistica intensa, umplute cu initiativa proprie.
Imi va fi dor de tot, de toti!
Am inteles intr-un final ca nu conteaza turma, contez eu; oricum, niciodata nu am avut spirit de turma, insa cand nu ai cum sa te indepartezi de turma, e bine sa te lasi purtat, atat cat poti duce, cu felul tau de-a fi!

Ne vom mai auzi, nu iau pauza de blogaiala 3 luni...

2 comentarii:

  1. o vacanta cat mai minunata si plina de fericire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Gabriela! Si tie o vara cat mai frumoasa si relaxanta; racoroasa si pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale