marți, 24 noiembrie 2009

Linie şi punct.

"Alcolomia a distrus omenia. Da, alcolomia! Plus că în spaţiunile de supraveghere..." situaţia nu e tocmai roz, stimabililor!

Păi te mai miri, frate, de greşelile cetăţeanului responsabil? Nu zic, greşeli mai scot şi eu, dar chiar la nivelul acesta nu am ajuns. Iar eu am 23 de ani, am putea spune că "săraca, dacă numai atâta a invăţat şi ea până la vârsta asta...", dar unul de aproape 50 ani, responsabil al unei societăţi, să arunce cu astfel de perle în stânga şi în dreapta e mai mare jena.

După ce că încă nu ştim ce e bine şi ce e rău pentru noi şi pentru ţara asta, mai şi suprasolicităm of-ul! Scormonim bine noi cu mâna noastră, ca să fim siguri că nu degeaba am irosit timpul sau mă rog... altii poate sunt mai sadici!
Nu vreau pumnale, vreau o singură perdea albă ultra-izolantă ca să nu mai fiu nevoită să mă încarc de la toţi cei care prezintă zero interes personal.

Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale