sâmbătă, 12 decembrie 2009

Premieră

A fost premiera. Pe scena teatrului. Primul spectacol cu o astfel de importanţă interioară. Am avut emoţii. Pe scena unui teatru atât de important, e imposibil să nu îţi tremure puţin fundul, vocea... mie mi-au tremurat, dar le-am gestionat cât am putut de bine. A trecut atât de repede, că parcă a durat doar două minute în loc de două ore.
Chestiunile din culise nu se povestesc, spun doar că a fost un succes acest spectacol, a râs publicul şi s-a simţit foarte bine, s-a creat o atmosferă caldă şi de bună-dispoziţie. A fost un public educat.
Aproape 35 de oameni în distribuţie... mulţi studenţi şi actori de senzaţie ai teatrului. A fost frumos lucrul cu toată lumea, iar experienţa cu un regizor de teatru, a prins foarte bine.

Vom mai juca acest spectacol încă de patru ori până la Crăciun. Toţi sibienii sunt aşteptaţi şi toţi iubitorii de teatru care pot şi simt nevoia să se deplaseze din alte oraşe pentru a primi spiritul Crăciunului în casa sufletului lor.

"Casa Andersen. Poveşti de Crăciun."
15, 19 şi 23 decembrie, orele 19:00 şi 19 decembrie ora 11:00.

Aş colinda non-stop. Iubesc colindele, iubesc Crăciunul, iubesc zăpada, iubesc să împodobesc bradul, iubesc atmosfera sărbătorilor de iarnă.
Iubesc iarna şi vreau să ningă. Vreau la patinoar, vreau cu sania pe pârtie!
Colindă, colindă! Ningăăăă...
Alb totul.

2 comentarii:

  1. Data viitoare vin si eu. La Cassandra? In Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  2. In Sibiu a fost spectacolul, pe scena teatrului National. Spectacole se joaca foarte des la Sibiu, dar acum prestaseram si noi studentii :-)
    Cand mai jucam, am sa scriu ca sa stie lumea!

    RăspundețiȘtergere

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale