vineri, 4 decembrie 2009

This is the life

În primul tur de scrutin nu am votat. Încă de la începutul tămbălăului mi-am spus că voi merge la vot, dar voi pune ştampile peste ştampile pe buletin ca să nu mă facă ei pe mine ci eu, pe ei toţi. Din egoism sau nesimţire... sau amândouă. Nu ştiu, dar cert e că m-am săturat de minciuni, de oameni slabi, de cuvinte aruncate în gol, de dictatori şi de oamenii care încearcă să controleze totul, să domine, să manipuleze. De oamenii care se gândesc numai la ei.

Nu am votat. Recunosc că m-am deplasat până la gara din Sibiu unde se afla una din secţiile în care aveam drept de vot, dar coada era atât de mare şi mergea atât de încet totul, încât am făcut dreapta-mprejur şi la revedere! Poate aşa a vrut Dumnezeu să-mi dea o lecţie că ar trebui să mă mai gândesc, după care să revin şi să mă exprim şi eu conform credinţei mele. Căci opiniile noastre toate, contează. De întors nu m-am mai întors în acea zi, dar mă întorc pe 6 decembrie. Deja am vorbit şi cu Moş Nicolae să ne aducă şi nouă puţină lumină, măcar!

Spun cu mândrie faptul că acum cinci ani, marele magnific Băsescu, nu s-a aflat în preferinţa mea. Nici în primul tur şi nici în al doilea, deşi majoritatea tinerilor era cu el. Nu spun că a greşit în cei cinci ani, spun doar că nu a ştiut ce anume, cum anume şi cât anume. Poate abia acum va începe să se dumirească, se va mai dumiri pe parcurs sau va rămâne la fel de jongleur; în cazul în care reocupă tronul. Dar nici Geaonă poate că nu e mai bun. Nici Antonescu cu toate ideile lui sau câţi alţii care au candidat. Căci teorii ştiu cu toţii, practica însă îi omoară. Şi uite-aşa eu îmi bat capul. Ce contează câte idei stupide sau benefice are fiecare? Contează ca ei să mă convingă şi ca după ce îşi îndeplinesc visul de a ajunge preşedinte, să se ţină bine de cuvânt. Nu contează ce au făcut înainte de aceste alegeri, căci poate au făcut totul premeditat, contează cel care îmi inspiră mai multă încredere.

Nu-mi place să cred că ne merităm soarta, îmi place să cred că avem curajul şi capacitatea de a ştii ce anume e bine să alegem.

- "Da, eu cu cine votez?"
- "Voteaza pentru cine poftesti!"
- "Eu nu poftesc pe nimeni, daca e vorba de pofta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale