vineri, 3 aprilie 2009

Complicata viaaata!

weekend si nimic mai mult... ma voi ocupa de Stanislavski, ma voi odihni, trebuie sa invat textul pentru dramatizare si poate inca ceva ce e obligatoriu pentru Vineri! Ceva important, nu se spune ce, de prezentat la Hunedoara...
.................
M-a sunat Alex... m-a intrebat daca vreau sa ne impacam, daca vreau sa ma acord o speranta relatiei... lucrurile astea nu se discuta prin telefon sau mesaje, a fost de acord, asa ca in momentul in care voi ajunge in Fagaras, vom vorbi despre asta!
Cert este faptul ca eu nu intentionez sa mai acord o sansa, pentru ca nu consider ca va dura... el e un baiat minunat, doar ca anumite lucruri si atitudini pe care le are, nu am timp sa i le explic si sa ma las induplecata de alte explicatii si lamuriri! Dupa o anumita varsta, daca nu esti format pentru o relatie, greu iti revii, iar eu nu doresc sa schimb pe nimeni, mai ales pentru ca nu mai am nici chef, nici nervi si nici rabdare! Si cine poate spune ca eu as merita lucrul acesta din partea unui baiat, daca nu ma cunoaste? Si daca nu ma cunoaste indeajuns, va spune "de ce sa las eu de la mine?"; lucru pe care il spun si eu la randul meu, evident si cred ca toti procedeaza la fel... doar ca mie imi place sa acord si sa mi se acorde libertate, cel putin pana cand exista siguranta aceea ca ceva mai mult, se poate infiripa!
El e putin gelos, posesiv, dar il poti controla, nu e grav... chestia e ca atunci cand te astepti mai putin, iti tranteste cate una de zici ca a rumegat-o zile in sir!
Cu totii suntem diferiti si dragostea adevarata nu mai exista... cred ca mai exista doar relatiile realiste, din pacate! Ar fi excelent daca toata lumea ar intalni o relatie combinata, pentru ca ar fi ideala insa greu mai ajungi in ziua de astazi la asemenea performante!
Eu am devenit foarte pretentioasa si o detectiva mare in ceea ce priveste baietii, lucru care ma face sa accept cu greu chiar si un simplu compliment! Desi poate parea paranoia, pentru mine e ceva normal si chiar daca dau impresia ca as fi usor de pacalit, "don't play with me guys"... Va dau un deget, doua, hai toata mana, dar de acolo, nici macar o unghie in plus nu mai pupicatzi!
................
greeeeu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale