luni, 13 aprilie 2009

Tara oraselor si a oamenilor magnifici

Nu v-am povestit cum a fost la Hunedoara si cum a decurs intalnirea cu proful meu de licenta! Intai de toate, m-am trezit dimineata la ora 07:00, cu groaza evident, ca la 08:40 pleca trenul din gara; a trebuit sa fac o poposeala prin Simeria vreo ora si jumatate ca deee, am schimbat trenul si abia la 13:05 am ajuns in Hunedoara de unde fuga, fuga am luat taxiul si m-am dus sa luminez creierele cu licenta asta, batu-o-ar gaia de gaura in plus!
..................
Simeria, gara imputita, urata, dar culmea, mult mai frumoasa decat Hunedoara care zici ca e gara de tara, ultima gara lasata sa se darapaneze saraca de ea! Pute ca-n gara, =)) , a pishat, nu au nici macar un panou pe care sa scrie programul de circulatie al trenurilor, panou de nelipsit pentru o statie CRF, au si ei 2-3 linii de cale ferate, cateva scaune trantite si rupte ca sa stea taranii pe ele sa nu ii doara splina si cam atat! Plus niste oameni ratati, din punctul meu de vedere, nu am vazut unul breaz la minte, mai ales ca am poposit si vreo 4 ore prin oras pe acolo si stiu bine ce am vazut si am auzit!
La un moment dat, am intrat in Biserica de pe langa castelul Huniazilor si am auzit niste babe acolo cu niste discutii de mi s-a taiat respiratia, pot sa scriu un roman cu ce scoteau pe gura si esti intr-o Biserica, domnule, respecta macar principalele reguli de bun-simt si lasa restul lumii sa stea linistita si sa isi spuna pasurile in liniste! In primul rand ca maslul incepea de la ora 17:00 si era ora 15:10 cand am intrat eu; babele mamii lor, chiar nu au ce face acasa si vin cu cate 2-3 ore inainte de inceperea slujbelor? si in puii mei, afara era un soare de iti incalzea sufletul, pus un parculetz chiar vis-a-vis de Biserica unde puteai sta frumos si linistit pe banca sa inspiri aer proaspat de primavara! Am ramas vreo 20 de minute in Biserica si am auzit si am vazut incredibilul! Dar pentru faza asta am sa fac o postare speciala!
Concluzia, ciudatenii peste ciudatenii, atat in Simeria cat si in Hunedoara, cu parere de rau pentru cei care sunt de prin zona!
..................
Cu licenta, am rezolvat o laie, cam 5% si poate nici atat mai pot pastra! Nu m-a ajutat foarte mult aceasta intalnire cu profu, o spun cu parere de rau, astea le puteam rezolva si telefonic si nu mai era nevoie sa pierd vremea pe drumuri, ca si asa le urasc si nici nu mai cheltuiam bani aiurea! In afara de propus alte teme si idei foarte in mare si pe scurt despre cam ce ar trebui sa scriu, nu am obtinut nici o alta informatie! Citez, "eu nu iti dau detalii si amanunte, pentru ca vreau sa desccoperi tu ce vrei sa scrii"! Pai bine draga, si eu de unde zmeul sa stiu? De parca ar fi a "n-a" licenta pe care o scriu si sunt as in asa ceva!
.................
Am o profa in schimb, la facultatea de teatru care s-a oferit sa ma ajute si va vorbi cu un profesor universitar de la Comunicare si Relatii Publice din Sibiu, ca sa ma ajute cat de cat sa ma descos in privinta lucrarii! E mult mai usor fata in fata si un sfat din partea cuiva pe care sa il stiu aproape, m-ar ajuta enorm! Acum, sper sa se desfasoare cu bine si folos intalnirea! Dimineata la ora 08:00 voi merge la facultate la ea la birou sa vad ce si cum!
.................
Gata, ca ma doare capul, paaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale