luni, 20 aprilie 2009

Spune-mi ce visezi ca sa-ti spun cine esti!

Am visat o gramada de bani aseara; monede peste monede, gaseam in prostie o gramada de monede, iar eu umblam cu punga dupa mine culegandu-le doar pe cele de 50de bani! Culmea, gaseam si bani dintr-aceia vechi, monede de 5000 argintii, cu conturul serpuit! Ceea ce mi se pare interesant este faptul ca nu e pentru prima oara cand visez ca gasesc bani si aleg decat monedele de 5000, care har Domnului sunt garla in visurile mele! Plus ca am visat aseara la un moment dat, un traseu pe care l-am recunoscut din alte vise! Si de ce alegeam doar monedele de 5000 lei vechi si cele de 50 de bani actuali, cand vedeam clar si alte monede de 10, respectiv 5 bani?
....................
Am gasit asa:
Indreptar de vise:
- capacitatea de a-ti atinge telurile, în functie de relatia pe care o ai cu banii în vis;
- putere;
- gasind - fericire în casa; - idei noi, posibilitati ce trebuie valorificate; - sanse noi;
- multi bani - multumire, siguranta trecatoare; lipsa de griji;
- adunand bani e simbolul lacomiei si e foarte posibil sa aveti un necaz ( dar nu e nimic peste care sa nu puteti trece); aici, o fi vorba de a aduna bani ca si economii? ca nu zice nimic de a gasi bani, decat despre a aduna, deci sa nu ma speriu degeaba, nu? =))
...................
Se spune ca exista vraji, blesteme, dar ca oricat s-ar chinui cel care ti le adreseaza, daca credinta ta in Dumnezeu este mare si nu te increzi in asa ceva, nu se prinde nimic de tine, personal, caci El te ajuta!
Ma gandesc ca si interpretarea asta a viselor e de fapt o chestie de sub(in)constient! ;)) Cum povestea intr-o zi o profa de-a noastra, ceea ce tu reprimi sentimental, constient, in viata cotidiana, este lasat liber noaptea, in timpul somnului si traiesti practic tot ceea ce tu ai nevoie, iti doresti sau planuiesti, sub forma unor coduri, simbouri! Si eu credca aceste simboluri le poti interpreta si singur, conform cunoasterii tale de sine, nu avem nevoie de rahat de interpretar de vise! Cunoasterea unor simple coduri e suficienta! Si la cat de multe interpretari dau visologii astia sau cum s-or numi ei, e clar ca e posibil ca o interpretare sa se nimereasca, moment in care noi spunem: "Uaaaau, ce chestie tare e si cu interpretarea asta!" Cacaaat!
..................
Banul e simbolul valorii, calitatii si eficientei muncii umane si daca eu am gasit bani, trebuie sa fie clar pentru mine ca duc lipsa in momentul de fata, de eficienta; Sa fie oare vorba de licenta mea care ma urmareste, lua-u-ar haaauuu, de un an de zile? Sa scap de ea ca mi-o mancat neuronii!!! Se pare ca trebuie sa ma apuc de treburi serioase, importante si mi-e greataaa! De cand tot ma lup cu ea si tot degeaba; parca-s handicapata!
Ciaaaaules!
..................
"Money makes the world go around!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale