miercuri, 29 aprilie 2009

Tu, eu, noi...



Atat de mult imi place melodia aceasta... o exersez la chitara pentru examenul de la instrument si nu ma mai satur de cantat! Saptamana trecuta am ascultat-o pentru intaia oara, nu inteleg cum de mi-a trecut pe langa urechi de atatea ori, de la aparitia ei.
Nu am gasit nici un videoclip original, decat de pe la concerte, insa nu se aude bine asa ca am postat un clip gasit cu diverse imagini, care se deruleaza!
Adorm si ma trezesc cu ea in gand, ma ajuta sa elimin gandurile nepotrivite...

Tu, esti in globul de cristal
Ce-mi arata drumul catre mal
Cand ma pierd in lumea mea, si-as vrea
Sa inving tristetea grea.

Tu, nevazuta dar te simt
Te ignor dar nu pot sa ma mint
Esti in ceea ce respir, esti tu
Firul ce ma leaga de miracolul din zori
Cand din vis cobori
In tot ce ating in jurul meu

Chipul tau il vad mereu, in gand
Esti orice, oricum, oricand.

Tu, asteptarea din amurg
Cand secundele incet se scurg
Cu atingeri moi de catifea
Alintate-n mana ta.

Tu, esti ideea de intens
Cautarii mele-i dai un sens
Un motiv ca sa incerc mai mult
Tu esti vocea ce-o ascult
Esti chemarea de demult

Ce ma face sa nu-mi apartin, nu mai sunt eu
Nu mai e nimic al meu, estï tu
Nu pleca nu spune nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale