vineri, 17 aprilie 2009

Stil si clasa...

Cate saloane de infrumusetare nu exista in lumea asta si vorbind la subiect, in Romania noastra draga? Nu atat de multe precum in alte tari, unde femeile isi permit si se rasfata mai mult, dar suficiente incat sa vezi panouri luminoase si toate cele de sa te enervezi daca nu esti fan fitzelor lor! Indiferent ca vorbesc de frizerie, coafor sau salon stilat ultimul tip, eu personal nu ma omor, pentru ca nu o data ci de "n" ori, mai exact de 3 ori din 4 cand am fost sa ma tund la coafor, am ajuns acasa in fata oglinzii si am bagat personal foarfeca in par pentru a face modificari! Adevarat ca eu am parul putin cret si ondulat si atunci e mai greu sa mi se gaseasca o freza perfecta, dar nu eu am facut scoala de tuns sau cum ii spune!
...............
De aproape 5 ani, tot eu ma tund si cred ca am bagat foarfeca personal, fara vreo alta mana "specializata", de vreo 6 ori; plus ca in acesti 5 ani de inca 2 ori, pe langa cele 6, recunosc, intai mi-au dat forma cele de la coafor, dupa care ajungand acasa, am retusat! Si uite asa, tot eu ajung sa-mi dau formele finale!
Aseara, din nou mi-am luat inima in dinti si m-am tuns, cu ajutor... eu am tuns partea stanga, iar mama partea dreapta; am breton, tunsa in scaritze si cu cateva fire lungi la spate. Imi place ce a iesit, nu ca ar fi capul meu si nu vreau sa am o parere rea despre mine si abilitatile mele :) dar chiar a iesit bine tunsoarea, imi sta super si sincer, e pentru prima oara cand sunt foarte entuziasmata de noua frizura! :)
..............
Ce tot atatea saloane si altele, cand natura umana e de fapt in stare sa se descurce in atatea situatii? Am vrut sa ma tund acum cateva saptamani la o tipa care face practica in Sibiu, dar atata m-a dus de nas cu amanarile... ar fi fost prima data cand m-as fi tuns la un stilist, dar poate ca asa a fost sa fie, ca eu sa continui lantul pe care l-am inceput!
.............
Cand greseste altul cu ceva ce iti apartine, fierbi de nervi si furie, asa ca eu prefer sa gresesc eu cu mine si sa ma revolt pe mine insami!
Am sa ma si vopsesc saptamana viitoare si atunci sa ma vedeti!
;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale