joi, 9 aprilie 2009

Copilarie

Cand am iesit astazi de la facultate, era deja trecut de 10 seara si impreuna cu 2 colegi de-ai mei, am luat-o pe un alt drum fata de cel pe care il strabatem de obicei pentru a ajunge acasa; nu ne-a parut rau, pentru ca stiam caa acolo se gasesc tot felul de topogane si jocuri de-astea de parculetul copiilor, asa ca am profitat toti trei si vreo 20 de minute ne-am facut damblaua pe acolo! A fost atata de bine si relaxant, dupa ziua asta plina de agitatie interioara... superb, m-am simtit din nou copil zburdalnic si zapacit! Ne-am invartit intr-o chestie vreo 5 minute de am ametit, dar nu mai conta, noi urlam si radeam, ca si uitam de ameteala! Am mers pe bara, ne-am dat in balansoar si inca cate! M-am dat si intr-un topogan pe care nu am vazut ca e apa si m-am udat la fund, ca naaa, eu am fost prima care s-a aruncat sa se dea si astfel baietii mei au scapat de pisulica in pantaloni!
..............
Am incheiat ziua de lucru intr-un ton cat se poate de frumos si de linistitor!
Acum, noapte buna dragii mei, e ora 01:04 si e time to sleep!
Noapte Buna!

Un comentariu:

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale