marți, 14 aprilie 2009

Tu-i licenta ei azi!

Nu am rezolvat nimic cu licenta, nici de aici de la Sibiu! Am gasit cam greu facultatea, trebuie sa o iei pe o straduta laterala si ingusta de unde ajungi in parcarea principala de unde se vede si cladirea! M-am trezit de la 06:30, dupa ce dormisem 4 ore si m-am indreptat cu incredere inspre locul intalnirii, care, dupa tonul profei mele care m-a anuntat ieri prin telefon de disponibilitatea doamnei, avea sa aiba un final bun. Din pacate, lucrurile nu au fost asa; intr-adevar, cum ne-am vazut, doamna s-a aratat foarte dragutza si amabila, putin neincrezatoare insa in privinta timpului ramas, dar totusi, dispusa sa rezolvam ceva! Cand am inceput discutiile, vedeam cum fatza ei incepe sa cada si tonul vocii sa capete un alt timbru, pentru ca eu i-am spus ca nu doresc sa imi sustin lucrarea la Sibiu si sa obtin diploma de Sibiu, pentru ca oricum ceea ce am facut eu la Timisoara difera de la cer la pamant cu ce se face la Sibiu la Relatii Publice si nu doresc sa imi bat joc de cei 3 ani petrecuti acolo si nici de profesorul meu coordonator, totusi! Trebuie sa-i inteleg pe de-o parte cuvintele folosite mai apoi, care spuneau ca "si asa abia ne tinem capul de cate avem noi aici la faculatate si daca te coordonam noi, cum crezi ca pica faptul ca pe lucrarea ta, coordonator va fi cel de la Timisoara, dupa ce am investi atat timp in tine?" Ok, am inteles, dar i-am spus ca nu doresc coordonare 100% si nici macar 1%! Doresc doar cateva sfaturi, cateva idei si ceva bibliografie daca se poate! 2-3 intalniri scurte in care sa vedem ce si cum evolueaza si atat! Din pacate si ea a fost foarte ferma, desi incercam sa ii explic ca nu doresc sa o bat la cap zi de zi si ca am nevoie doar de scurte intalniri cu sfaturi!
................
Poate trebuia sa ii spun ca platesc fiecare sedinta si poate chiar ar fi trebuit sa procedez asa... singura nu stiu ce voi rezolva, mai ales ca vine vacanta, apoi incepe festivalul Studentesc de teatru, mai apoi Festivalul International de teatru si vom avea atatea pi caap!... OMG, poate pana prin 2134 imi voi da si eu licenta!
.................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale