duminică, 5 aprilie 2009

Sibiul are actori de suflet!

Mi-a luat ceva timp de cand am intrat la teatru, pana sa imi dau seama cum sta treaba, ca sa spun asa! E normal, acum ma inteleg, neavand contact specializat cu oameni de vaza, inainte, ma gandeam si eu ca toata lumea, cum ajunge cineva un mare actor, care e "trucul" la plans, la ras si la toate celelalte chestii; evident, doream sa le stapanesc cat mai bine cu putiinta si sa fac performanta, motiv pentru care am si ales teatrul!
Acum imi sunt clare motivatiile, recomand Stanislavski celor care nu fac parte dintr-un astfel de domeniu dar doresc totusi sa cunoasca tainele actoriei sau pur si simplu sa dea la facultatea de arte, specializarea actorie, iar pe parcurs, cu ajutorul profesorilor bine pregatiti, vor descoperi toate cele...; mi-e clar si vad altfel de atunci, orice spectacol cu alti ochi, inteleg altfel lucrurile!
..............
Recunosc ca a avut mult de furca o profesoara cu mine prin primele 2 luni, eram tot pe de-a-ndoasele, eram 'goala'...
Ma bucur sa vad acum roadele si ma bucur sa observ cum actorii de la Sibiu sunt foarte bine pregatiti si cum tot ei, ca si profesori ai nostrii, ai mei, ne invata si ne ajuta sa devenim actori bogati cu sufletul, pentru ca fara adevar, esti nimic!
..............
Imi plac mult toate spectacolele de la Sibiu, iar aseara, am vazut un 'one woman show', al actritei Diana Fufezan, actrita mea preferata de la TNS si m-a incantat foarte tare ceea ce am vazut! Ii vedeam emotia in fiecare cuvant rostit si corporal am ramas foarte moale si eu la un moment interpretat; Oscar isi daduse seama ca si parintii lui vor muri la un moment dat si ii parea rau de gandurile urate nutrite fata de ei... ceea ce am vazut trait de actrita in momentele acelea, m-a impresionat foarte mult. Intreg spectacolul a fost exceptional si il recomand din suflet tuturor celor care doresc sa vada artisti de exceptie!
Interpretarea a fost dupa "Oscar si buni roz" a lui Eric-Emmanuel Schmitt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale