luni, 6 aprilie 2009

Primavara si in suflet

A fost o zi minunata Duminica...
Primavara, cald, copaci infloriti care isi emanau mirosul si imi gadilau senzual simturile... parca a fost pentru intaia oara de cand a venit primavara anul acesta, cand ma bucur si eu cu adevarat de o zi din acest anotimp! Nu ca nu as mai fi iesit inainte sau ca nu am observat minunatiile relevate de natura, dar nu i-am acordat atentia cuvenita pana astazi cand chiar am simtit ca m-am relaxat si am privit totul cu ochi calzi si dornici de o continuare indelungata a fenomenului acesta!
.................
Am fost la o inghetata, am facut poze in natura si in centrul sibiului, mi-am cumparat si un maieutz foarte frumoooos, am avut parte de momnte frumoase la fantana din centrul orasului cu o fetitza tare simpatica ce s-a bagat in apa care tasnea pe acolo... se facuse leaorca scumpica si nu avea nici o treaba, desi ea mergea dupa, putin cam cracanata, pentru ca apa rece care ii udase pantalonii si bluza, o faceau sa tremure!
.................
E frumoasa primavara, tot asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale