marți, 14 aprilie 2009

Unde trebuia sa fii la ora asta?

A fost lasat omul pe pamant sa se desfasoare, dar nu oricum ci macar responsabil si punctual; cel putin, astea sunt cele 2 calitati principale pentru mine la un om si cand nu sunt indeplinite, innebunesc interior si o iau razna, imi pierd tot apetitul pentru activitatile ulterioare! Imi aduc aminte, la sfarsitul clasei a 10-a mi-am facut prieten si ca orice cuplu, ne mai intalneam seara la o plimbarica, un suc, ceva... deci, daca se intampla in vreo seara sa intarzie, chiar si 5 minute, fara sa anunte, eu deja turbam si fierbeam de nervi, imi faceam fel de fel de scenarii prin care il bat mar si il fac zob pentru ca intarziase! Nu va mai spun ca in momentul in care aparea dupa cele 5 minute de intarziere, zambea si venea sa ma pupe, in timp ce mie imi venea sa ii sparg capul! Il iubeam si aveam fluturasi de fiecare data cand trebuia sa ne intalnim sau cand vorbeam la telefon sau primeam mesaje de la el, dar ma si disperau fazele astea! Nu cred sa ii fi spus vreodata lucrul asta; eram sictirita cam primele 15 minute de la intalnire, dupa care imi trecea si reveneam la normal si 'il iertam', ca sa spun asa! In general, la intalniri merg cu cate 5-10 minute inainte, ca sa fiu sigura ca ajung si ca nu intervine ceva de lungmetraj pe traseu!
Iar cand cineva imi promite ceva si nu se tine de cuvant sau uita, deja e clara atitudinea mea nervoasa! sau cand pierd timpul de-a moaca asteptand ceva, dupa care baaaaam, nimic!
A nu se intelege ca eu nu intarzii niciodata sau ca nu uit , dar sunt unii care pur si simplu au deja lucrurile astea ca parte din ei si nu se pot dezobisnui!
................
Spre exemplu, Anusca noastra draga! Tin minte exact, ca o singura data din Octombrie si pana acum, a fost punctuala! Aveam de la ora 13:00, iar ea a venit de la 12:57! O data si a crezut ca e suficient; in rest, tot dupa aproape jumatati de ora serveste! Ultimele 2 dati a exagerat intr-un hal de m-am enervat, dar totusi, nu pot sa ma manifest, pentru ca oricum nu rezolv nimic! I-am spus o data ca singurul lucru care nu imi place la ea e faptul ca intarzie si cred ca spunandu-i atunci lucrul asta, nu mai e nevoie sa ii explic sau sa ma revolt ca oricum stie, are o memorie brici! Joi aveam eu dramatizare cu un coleg si trebuia sa incepem la 12:00; ne-a anuntat cu vreo 40 de minute inainte ca nu ajunge decat la 12:30, apoi ne-a sunat iarasi ca mai inarzie pana la 13:10, dupa care nu ne-a mai anuntat, dar a aparut la 13:40... frumooooos... fusese cu soacra de 84 de ani la dentist! Ok, motiv plauzibil, ca doar nu avea saraca batrana sa mearga singura la dentist... inteleg in final, nu sunt capcauna, dar e vorba de un timp futut degeaba, un timp mort acordat asteptarii si la cum ma cunosc, ma pleostisem deja pana a venit ea ca sa lucram dramatizarea!
Iar astazi, trebuia sa lucrez din nou de la 17:30 la 18:30! Era ora 18:45 cand mi-a spus ca nu mai are timp si pentru dramatizarea mea si ca ii pare rau, dupa care ma intreaba "te superi?" Nuuuu, nicidecum, ca doar de-asta am asteptat la scoala de la ora 14:30, ca sa nu lucrez nimic si sa pierd buha pe acolo, stai linistita! Un "te rog nu te supara", era mai bine venit! Nu am nimic cu ea, nu ii contesc calitatile "n" de care dispune, dar totusi defectul asta pentru mine, cel putin, anuleaza multe, tocmai pentru ca defineste anumite lucruri mai importante !
.................
Viata nu e cum vrem noi, desi ne dorim intens lucrul asta! Oare cum ar fi ca viata fiecaruia sa se desfasoare cum vrea el, inca de la nastere? ne-am mai intalni oare cu aceeasi oameni alaturi de care suntem acum? ne-am vorbi? am fi singuri in lumea aceea, pentru ca daca ne gandim bine, nu exista 2 oameni care sa isi doreasca exact aceeasi viata! mmmm, SF-uri...
................
Am incheiat totusi frumos ziua, am vazut gratie Anei, un spectacol superb la Teatrul Gong din Sibiu; ne-a anuntat pe ultima suta de metrii sa mergem, dar s-a meritat! Un spectacol greu de sustinut... ceva gen one woman show, dar regizat super, super tare, cu o gramada de elemente secundare pe care trebuia sa le sustii permanent! barbatul femeii era monitorul unui calculator, copiii erau niste genunchere care incepeau sa planga din cand in cand, erau inca 2 personaje redate printr-o imbracaminte care acoperea un cuier dreptunghiular si preotul, care era o lampa mare! Foarte, foarte mishto!
................
Maine am de la 10:30...ultima zi de cursuri inainte de Paste! Doamne Ajuta, vreau putina vacanta!
Acum ma pun la un film... vorbim, paa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale